טיול משפחות לצפון איטליה

טיול כוכב למשפחות צפון איטליה 
פארקי שעשועים * אטרקציות מים * טיולים * וורונה * וונציה * הרי הדולומיטים ועוד…

טיול פרטי מאורגן – בנהיגה עצמית

הזמן עכשיו את החופשה המושלמת שלך

טיול משפחות לצפון איטליה

טיול משפחות בנהיגה עצמית לצפון איטליה
נתאים עבורכם את אורך המסלול
נתאים עבורכם את מרכיבי המסלול
אנחנו דואגים: לטיסות, רכב, בתי מלון וכניסות לאתרים
פארק השעשועים הגדול "גארדה לנד" Garda Land
STUDIOS MOVIELAND
פארק המים AQUASTUDIOS

מסלול טיול משפחות לצפון איטליה

יום 1: ת"א צפון איטליה וורונה
נטוס מתל אביב לוורונה (או יעד אחר) עם ההגעה נצא לוורונה – בירת האוהבים, עירם של רומאו ויוליה. נשוטט בסמטאות ונגיע לביתה של יוליה, נצפה אל המרפסת המפורסמת. ממנה האזינה לשירי אהבתו של רומיאו.
נראה את התיאטרון הרומי המפורסם, המארח קונצרטים ואופרות מכל רחבי העולם. נטייל בין החנויות האלגנטיות ובתי הקפה הפזורים בכיכר העיר. בתום הביקור ניסע למלוננו שבאזור.

יום 2: פארק השעשועים הגדול "גארדה לנד" Garda Land
הבקר נצא ליהנות ולהשתובב בפארק השעשועים הגדול. בפארק מתקנים רבים, רכבות הרים, "נטוס לחלל" בטורנדו הכחול, ניסע ברכבת הנעה במהופך, נצפה בהופעות מיוחדות, הילדים הקטנים יוכלו ליהנות בעולם הילד, מתקני אנימציה תלת מימדים, החלקה על הקרח ועוד ועוד. עייפים עד למאוד נחזור למלוננו.

יום 3: טיול להרי הדולומיטים – נסיעה ברכבת הרים
יום קסום בהרי הדולומיטים – הידועים ביופיים בכל אירופה. ניסע צפונה בנוף ציורי, נחלוף על פני עיירות שכאלו לקוחות מספרי האגדות. הדרך מתפתלת בינות להרים ופסגות מושלגות, אגמים ויערות. נעלה ברכבל לאחת הפסגות, שם נזכה לחוויה מיוחדת של נסיעה ברכבת הרים-חוויה מדהימה לכל אחד. בערב נחזור למלוננו.

יום 4: אגם "לאגו" דה גארדה – סירמיונה – מפלי וורונה
את היום כולו נקדיש לאגם גארדה, הגדול שבאגמי איטליה. נצא בנסיעה לסירמיונה השוכנת על לשון יבשה הנכנסת ללב האגם. נסתובב בין הסמטאות ונוכל ללקק גלידה איטלקית אמיתית. נמשיך צפונה ונבקר במפלי וורונה השוצפים ונופלים בסדרת מדרגות מרשימה אל האגם. מכאן נמשיך לעיירה היפיפייה ריבה דל גרדה ונסייר לאורך הטיילת. נחזור למלון ללינה.

יום 5: וונציה עיר התעלות והגונדולות
הבקר נצא אל "מלכת הים האדריאטי" העיר וונציה, בהגיענו יחכה לנו וואפורטו – סירה מונית השטה בתעלותיה של העיר. נסייר בגטו הישן והחדש, נלמד את סודו של גשר הריאלטו, נגיע לכיכר היונים המפורסמת סאן מרקו, נצפה ונלמד על שלל הארמונות המקיפים אותה ונצפה בגשר האנחות הידוע לשמצה. עם ערב חזרה למלון.

יום 6: עיר הסרטים STUDIOS MOVIELAND ופארק המים AQUASTUDIOS
היום נבלה בעיר הסרטים STUDIOS MOVIELAND ופארק המים AQUASTUDIOS
מופעים הלקוחים מהסרטים אותם אנו אוהבים: פיטר פן, אגדת זורו, רמבו בפעולה, נשתתף ברעידת אדמה, אקדמיה לשוטרים מתחילים ובקיצור הוליווד קמה לחיים נגד עיניך , לאחר ששבענו מ"הוליווד" נעבור לבריכות המים הקרירות ולמגלשות המים החל מהקמיקזה וכלה באי הילדים ובקיצור יום של הרבה "אקשן" לגדולים ולקטנים.

יום 7: פארק החיות הענק VIVA PARCO NATURA – ת"א
את יומנו האחרון נבלה בפארק PARCO NATURA VIVA גן חיות ענק המאחד בתוכו מספר אתרי בילוי שונים. את היום נתחיל בסיור רכוב בספארי, נצפה בחיות הבר הנמצאות בסביבה מיוחדת שנבנתה עבורם. נמשיך לחלקו השני של הפארק שהוא מיוחד במינו, פרוייקט שימור ורבייה של חיות העומדות להיעלם מהעולם, בפארק, חיות שנאספו מ-280 גני חיות מכל רחבי העולם, בהם חיות נדירות ביותר, נמשיך ונבקר בגן הדינוזאורים, גן גדול שמדמה את הסביבה בה חיו החיות הגדולות בעבר ובו מוצגות דמויות של חיות אלה, נסיים את הביקור בגן הבוטאני שמרכז אלפי צמחים עם צורות צבעים וריחות משכרים.

בגמר הביקור ניסע לנמל התעופה לטיסתנו חזרה ארצה. עם טעם של עוד!!

ניתן לשנות את מספר ימי הטיול
נתאים את המסלולים לצורכי המשתתפים
Print Friendly, PDF & Email

תאריכי הטיול

בהתאם לבחירתכם

מידע נוסף אודות טיול משפחות לצפון איטליה

יעודכן בהמשך לפרטים נוספים יש לצור קשר טלפונית

מחיר טיול משפחות לצפון איטליה

ימים ולילות תאריכים נוסע בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר נוסע 3 ו- 4 (כל אחד)
7 ימים לאורך כל השנה משתנה משתנה משתנה

עדיין מתלבטים? יועצי התיירות שלנו ישמחו לסייע לכם

טיולים נוספים

דילוג לתוכן