טיול מסן פרנסיסקו 7 ימים

יוסמיטי, סדונה, סכר ההובר, פרסת הסוס, קניון ANTELOPE

הזמן עכשיו את החופשה המושלמת שלך

טיול מסן פרנסיסקו 7 ימים

טיול ג'יפים
ארוחת BBQ
מפל ההינומה
אל קפיטן
סכר ההובר
פרסת הסוס

מסלול טיול מסן פרנסיסקו 7 ימים

7 ימי טיול ל:
סן פרנסיסקו, יוסמיטי, לאס ווגס, סכר ההובר, סדונה, עמק המוניומנט, פרסת הסוס, קניון אנטילופ

יום שלישי: סן פרנסיסקו על המים
את היום כולו נקדיש לאחת הערים היפות בעולם – סן פרנסיסקו. סיורנו יתחיל ברציף הדייגים הססגוני בעל שפע החנויות, מופעי הרחוב ודוכני הדייגים העמוסים. מהרציף נצפה על האי אלקטרז בו נמצא בית הכלא המפורסם.
נצא לשיט קצר במעבורת תוך צפיה נוספת בכלא אלקטרז ובגשר הזהב.
נסייר ברחוב הצר והמתפתל לומברד הנודע בכינויו "רחוב הפרחים".
בדרכנו לעיירת האומנים סוסוליטו נעבור על גשר שער הזהב המפורסם.
נחזור שוב למרכז העיר בכדי לראות את בניין העירייה והמרכז השילטוני ונערוך תצפית על העיר מהגבעות התאומות. לעת ערב נטייל ברובע הסיני המאופיין בססגוניותו ובניחוחותיו ומשם נעשה דרכנו לכיוון פארק היוסמיטי.

יום רביעי: פארק היוסמיטי
יומנו יוקדש היום לפלאי הטבע. נבקר בפארק היוסמיטי הנחשב לפארק היפה ביותר במדינת קליפורניה. נראה את "אל קפיטן", צוק הגרניט החשוף הגדול ביותר בעולם. נצפה על מפל היוסמיטי, מהמפלים הגבוהים בצפון אמריקה, ומפל הינומת הכלה והנהר הזורם לאורך הפארק. [ מסלול החורף נובמבר – אפריל ובכפוף לתנאי מזג האוויר סיור בעיירה היפה מונטריי הנמצאת על חופו של האוקיינוס, סדרת מפלים מפורסמים ואתר אירועים, כולל מסעדות של מאכלי ים, חנויות ופעילויות ספורט מים. נמשיך לטירת הרסט, סיור בארמון המלא באוצרות תרבות ועתיקות.]
לינה בעיירה .STEVENSON RANCH

יום חמישי: לאס וגאס
בנסיעה בנופים מדבריים, נחלוף על פני עצי יהושוע המיוחדים ששמם ניתן להם ע"י המורמונים שעברו באזור. ונגיע אל בירת ההימורים העולמית – לאס וגאס. את סיורנו "בסטריפ" (אזור המלונות המפורסם נתחיל במלון מיראז' בו נחזה בהתפרצות הר געש ובמלון אי המטמון נבקר בעולם הפיראטים. נרד למסתרי הפירמידה במלון הלוקסור וכמובן נבקר במלונות ניו-יורק ניו-יורק והבילאג'יו. בתום סיורנו נהיה חופשיים להסתער על שולחנות ההימורים ומכונות המזל ונעביר לילה בעיר שאינה נרדמת לעולם.

יום שישי: סכר ההובר
לאחר לילה של בילויים ללא שינה, נצא אל ה"הובר דאם" – הסכר הגדול ביותר בארה"ב. נבין כיצד נבנה הסכר  ונצפה באגם "מיד" שנוצר כתוצאה מבניית הסכר.
אגם המיד הוא האגם המלאכותי הגדול ביותר בארה"ב.
הסכר נבנה בשנות המשבר הכלכלי הגדול שהיה בארה"ב בשנות ה 20 ו ה 30  של המאה הקודמת כפרויקט לאומי שמטרתו לייצר עבודה בשנות השפל, לייצור חשמל ע"י הטורבינות הענקיות וכן כמקור מי שתיה והשקיה לחקלאות. בשנים האחרונות בעקבות היובש הרב והבצורת הדלדלו מקורות המים של נהר הקולורדו שהזין את המקום.

יום שבת: לאס וגאס – סדונה
נתחיל את הטיול בנסיעה לאורך המדבר המוהאבי לכיוון פלאטו קולורדו בכביש 66. כביש 66 הדרך הראשונה שחצתה את ארה"ב לכיוון המערב והפכה לאייקון תרבותי.
סדונה ידועה כתכשיט המדבר והנחשבת לאחד מהמקומות היפים ביותר בארה"ב.
ניסע לאורך אפיק קניון אלונים – Oak Creek Canyon היורד לעומק של 610 מטרים. נעצור לצילומים של הסלעים האדומים ולנופים של הקניון.
נוכל גם להשקיף על Slide Rock State Park. הפסקת צהרים בסדונה, נוכל לבקר בחנויות, גלריות ובוטיקים לחפצי אומנות אינדיאנים אוטנטיים. לאחר ארוחת הצהריים נצא לקפלה של הצלב הקדוש  Chapel of the Holy Cross. ברכנו ניפגש  בנופים הפנורמיים של סדונה ובתצורות של הסלעים האדומים הכוללים גם את סלע הפעמון Bell Rock, את Courthouse Butte ואת Cathedral Rock. בשעות אחר הצהריים המאוחרות נעזוב את אזור סדונה
לכיוון  Flagstaff ללינה – Country Inn & Suites

יום ראשון: סדונה – עמק מונומנט – Horseshoe Bend
נתחיל את היום בנסיעה לכיוון עמק המונומנט, אחד הסמלים של אמריקה המערבית ואחד מהמקומות המלכותיים והמצולמים ביותר ברחבי העולם. בלבה של מדינת המהאבו מצוי ה-Magestic Park  המכיל יצירות אבן חול המגיעות לגבהים של עד 300 מטר.
נפתח בטיול ג'יפים המודרך על ידי האינדיאנים המקומיים. הנסיעה תוביל אותנו  אל תוך העמק, נלמד להבין מדוע האינדיאנים קוראים למקום "לא דומה לשום מקום בעולם". נעצור לבר-ב-קיו (כלול במחיר). נסיעה לכיוון נהר הקולורדו לביקור ב- Horseshoe Bend – פרסת הסוס, נקודה בה נהר הקולורדו עושה סיבוב של 280 מעלות, מחזה מרהיב וייחודי לאזור. בשעות הצהריים המאחרות נגיע לאגם Powell  לינה בעיירה .Page

יום שני: קניון אנטילופ – עמק האש – לאס וגאס
נתחיל את היום במקום בו, עפ"י הפולקור המוהאבי "המים זורמים אל תוך הסלעים". נטייל בחלק העליון של עמק אנטילופ ונראה את הדיונות המרהיבות אשר נוצרו על ידי הרוח, המים והחול.
מילים אינן יכולות לתאר את המחזה המרהיב שנוצר על ידי הטבע. לאחר מכן נמשיך לכיוון "עמק האש" הקרוי על שם יצירות החול האדום שנוצרו על ידי חולות נודדים ודיונות לפני שנים רבות, בתקופת הדינוזאורים. הביקור שלנו מתוזמן כך שנוכל לצפות בעמק העולה ב"אש" כאשר קרני השמש מאירות לתוך העמק. (תלוי במזג האוויר). עזיבה לכיוון לאס וגאס בשעות הערב המוקדמות.

לפרטים: 0722511902

 

 

Print Friendly, PDF & Email

תאריכי הטיול

טיול בחוף המערבי ארצות הברית, יציאה בכל שבוע בימי ג'

מידע נוסף אודות טיול מסן פרנסיסקו 7 ימים

סיום בלוס אנג'לס תוספת של $60 לנוסע בחלק מהטיולים, בהרשמה מראש

המחיר כולל:
אוטובוס או וואן ממוזגים
כניסות לאתרים בהתאם לתוכנית
6 לינות וארוחות בקר
שיט בסן פרנסיסקו
סיור בטירת הרסט – במסלול חורף

המחיר אינו כולל:
ארוחות שלא פורטו
ביטוחים אישיים

1. החזרה בשעת ערב מאוחרת
2. ההדרכה בשפה העברית, במהלך הטיול תינתן הדרכה גם בשפות נוספות
3. ביטול, עד 3 ימי עבודה לפני יציאת הטיול, ימי עבודה בארה"ב ב' – ו'
4. הטיולים מבוצעים ע"י חברה מקומית

TOURS FROM SAN FRANCISCO
טיולים מסן פרנסיסקו יציאה מהספרייה הציבורית
Public Library – 08:30 AM
100 Larkin St. San Francisco, CA at 08:30 AM

מחיר טיול מסן פרנסיסקו 7 ימים

ימים ולילות תטאריכים נוסע בחדר זוגי יחיד בחדר נוסע 3 ו-4 בחדר ילד 2-14
7 ימים - 6 לילות ימי שלישי $1,465 $1,980 $1,403, $1,280

עדיין מתלבטים? יועצי התיירות שלנו ישמחו לסייע לכם

טיולים נוספים

דילוג לתוכן