ארה"ב החוף המזרחי ואורלנדו לשומרי מסורת

ארה"ב החוף המזרחי ואורלנדו – לשומרי מסורת
ניו יורק, ניאגרה * טורונטו * וושינגטון * 1000 האיים * פילדלפיה * 3 הפלגות * ביקור ב -4 פארקים באורלנדו

יציאה מובטחת!

הזמן עכשיו את החופשה המושלמת שלך

ארה"ב החוף המזרחי ואורלנדו לשומרי מסורת

שיט: 3 הפלגות
1. מפלי הניאגרה
2. אלף האיים
3. מנהטן

סיורי ערים:
ניו-יורק * טורונטו * וושינגטון * פילדלפיה

אתרים:
מוזאון התעופה והחלל * גבעת הקפיטול * הבית הלבן * כת האמיש * עולם השוקולד של הרשי

פארקים באורלנדו:
עולמו של וולט דיסני * מרכז אפקוט * אולפני הסרטים * עולם החיות * יוניברסל סטודיו

מסלול ארה"ב החוף המזרחי ואורלנדו לשומרי מסורת

מסלול הטיול

יום – 1 רביעי : ת"א – ניו יורק (דרך יעד ביניים)
טיסת בקר מת"א לניו יורק, הגעה בשעות אחה"צ, העברה למלון במנהטן
לינה מנהטן ניו יורק

יום 2 חמישי: ניו יורק – נסיעה לציון (קבר) הרבי מלובביץ
הבקר נפגש עם המדריך "המומחה ל NY" ונצא לגלות את מכמניה של ה– “BIG APPLE” כפי שהעיר מכונה. ניסע עם הרכבת התחתית עד לתחנת בטארי פרק, תחנה חדשה שנבנתה באזור מגדלי התאומים, התחנה בנויה בצורת יונה (שלום) לבנה. נעלה על המעבורת FERRY החוצה את נהר ההדסון בין מנהטן לבין סטייטן איילנד. בהלוך נוכל לראות את פסל החרות ובחזור נצפה במנהטן ומגדליה.
נעבור ונסייר באתרי העיר הידועים בדאון טאון – בוול סטריט אזור העסקים של העיר, נבקר בגראונד זירו, אתר הזיכרון המרשים של מגדלי התאומים, כמו כן נראה את קיר הזיכרון שנבנה לזכרם של מאות כבאים שנספו באסון, נמשיך צפונה ונראה את בניין העיריה ואת בניין לשכת ראש העיר, את בניין בתי המשפט. אם יהיה לנו כוח נמשיך צפונה לשכונות המפורסמות, ציינה טאון, ליטל איטלי (איטליה הקטנה) ולאזור הסוהו – שיינקין של ניו יורק. נוכל לסיים ברחוב הקניות הידוע, רח' 34. בערב נסיעה לציון (קבר) הרבי מלובביץ.
לינה במנהטן ניו יורק

יום 3 שישי: ניו יורק – עליה למגדל התצפית: אמפייר סטייט/רוקפלר
לאחר היכרותנו הראשונית, נעמיק את ההיכרות עם העיר. היום נצא רגלית ונראה את מגדל האמפייר סטייט, את מרכז רוקפלר והחנויות שסביבו, את השדרה ה – 5 על חנויותיה המפוארות, מגדל טראמפ בו יש לנשיא ארה"ב דירת פאר, נבקר בסנטרל פארק וכיכר הטיימס המפורסמת. לקינוח נעלה לתצפית מגדל האמפייר סטייט או רוקפלר. הכנות לשבת, הליכה לבית חב"ד, הדלקת נרות, תפילה וסעודת שבת.
לינה במנהטן ניו יורק

יום 4 שבת: ניו יורק
תפילה וסעודה בבית חב"ד בשדרה ה 5. ניתן לסייר רגלית בשדרה ה 5, בכיכר הטיימס ועוד
לינה במנהטן ניו יורק

יום 5 ראשון: ניו יורק – 1000 האיים – טורונטו
בבוקר נצא מהעיר ניו יורק לכוון צפון מערב. לאחר הפסקת בוקר קצרה, נחצה את הרי הקטסקיל, אזור בן כ 15,000 קמ״ר, משופע בנחלים, אגמים, נהרות וכמובן עצים לרוב. נוכל להבחין בצבע השולט- ירוק בכל גווניו, ובנופים המרהיבים שלאורך הדרך. נמשיך בנסיעה דרך העיר בינגהמטון ונעלה צפונה בכביש 81, דרך העיר סיירקיוז עד הגיענו לאזור אלף האיים. אזור המשתרע לאורך של כ 80 ק״מ בחלקו הדרומי של נהר הסנט לורנס והקצה הצפון מזרחי של אגם אונטריו. האזור כולל
כ 1600 איים הן בצד האמריקאי והן בצד הקנדי. נצא לשייט בן כשעה בין האיים. נעבור את הגשר הבינלאומי הקצר בעולם ועוד. בסיום השייט נמשיך בנסיעה לאורך הגדה הצפונית של אגם אונטריו עד הגיענו לטורונטו. נצא לארוחת ערב ולאחריה תנומת לילה.
לינה טורונטו

יום 6 שני: טורונטו – מפלי הניאגרה
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בטורונטו, נראה את בניין הפרלמנט, נבקר באוניברסיטה העתיקה, ברחבת העיריה ובית המשפט, נצפה במגדל סי אן והדאון טאון של העיר.
נמשיך בנסיעה לאורך הגדה המערבית של אגם אונטריו עד לתעלת וולאנד. כאן נראה כיצד למד האדם לנצל את כוחות הטבע לתועלתו. נסיעה לעיירה המקסימה ניאגרה על האגם השוכנת בנקודת החיבור של נהר הניאגרה ואגם אונטריו. בדרך נעבור דרך כרמים ויקבים רבים ונוכל להתרשם מהאווירה הפסטורלית בה חיים התושבים.
נמשיך בנסיעה לאורך נהר הניאגרה לכוון המפלים. נעצור לתצפית בשעון הפרחים ותחנת הכוח, נגיע לגולת הכותרת של הטיול – המפלים. נצפה במפלים מצדם הקנדי, ממול נוכל לראות את המפלים מצדם האמריקאי. לסיום נרד לשייט ייחודי לכיוון המפלים, נתרטב קלות מערפילי המים שהמפלים יוצרים. לאחר השייט נגיע למלון. בערב זמן חופשי לבילוי באזור המפלים, רחוב קליפטון היל עם שלל האטרקציות והקזינו, כמובן תצפית מרהיבה על המפלים המוארים בשלל צבעים.
לינה מפלי הניאגרה

יום 7 שלישי: מפלי הניאגרה – ניו יורק/הריסבורג
לאחר ארוחת הבוקר, נחצה את הגבול חזרה לארצות הברית לתצפית על המפלים מהצד האמריקאי. נכנס לאי העז ונבקר בנקודת טרפין ובאי לונה.
נצא בדרכנו חזרה לעיר ניו יורק, בדרך נעצור למסע קניות קצר באאוטלט, ומשם דרך אזור אגמי האצבעות עד לנקודת הסיום, אליה נגיע בשעת ערב.
לינה: אזור ניו ג'רזי או הריסבורג

יום 8 רביעי: וושינגטון
נצא השכם בבוקר לכיוון דרום אל וושינגטון DC, בירת ארצות הברית. בדרך נעבור מספר מדינות. ראשית נחלוף במדינת ניו ג׳רסי הגובלת בניו יורק וגודלה כמו מדינת ישראל. ניו ג'רזי דומה לישראל הן בשטח והן במספר התושבים. ניו ג׳רסי נקראת באנגלית ״Garden State" בנסיעתנו נוכל להבחין בכל גווני הירוק השולטים בדרך ונבין מדוע המדינה קרויה כך.
המדינה הבאה אליה נכנס היא דלאוור. ניכנס אליה דרך גשר מקסים שנקרא גשר הזיכרון של דלאוור העובר מעל נהר בשם זה. נהר הדלאוור רחב וארוך ממדים, מתחיל באזור הרי הקטסקיל שבמדינת ניו יורק. לאחר הפסקת בוקר קצרה בתחנת ריענון נכנס אל המדינה הבאה, מרילנד. נעבור דרך העיר הגדולה בלטימור. העיר משמשת כנמל מרכזי לכל מדינות המיד אטלנטיק. נראה את אזור המסחר (הדאון טאון), ואת הנמל הגדול שבעיר. נמשיך בדרך הפארק היפיפייה שמחברת את בולטימור ווושינגטון עד הגיענו אל בירת ארצות הברית.
וָושִׁינְגְטוֹן דִי. סִי. (באנגלית: C .D Washington) עיר הבירה של ארצות הברית. העיר הוקמה ב-16 ביולי 1790, כעירייה נפרדת בתוך מחוז קולומביה (District of Columbia). חקיקת הקונגרס ב-1871 יצרה ממשל יחיד לטריטוריה הפדרלית כולה, ובפועל איחדה את העיר עם המחוז לישות פדרלית אחת.
וושינגטון די. סי. נקראת על שמו של נשיאה הראשון של ארצות הברית, ג'ורג' וושינגטון, וצמד האותיות די.סי מייצגות את המחוז השיפוטי בו היא נמצאת (District of Columbia).
העיר ממוקמת על גדתו הצפונית של נהר הפוטומק. העיר גובלת במדינת וירג'יניה בדרום-מערב, ובמדינת מרילנד מצדדיה האחרים. בעיר מתגוררים מעל 600 אלף תושבים; אך במהלך שבוע העבודה עולה אוכלוסייתה על מיליון תושבים, המגיעים אליה מהפרוורים שמסביבה. באזור המטרופוליטני של וושינגטון מתגוררים כ-5.4 מיליון תושבים, מה שהופך אותו לאזור המטרופוליטני השמיני בגודלו בארצות הברית. המרכז של כל שלוש רשויות הממשל הפדרלי של ארצות הברית ממוקמים בוושינגטון: הרשות המחוקקת (הקפיטול). הרשות המבצעת – הבית הלבן, לצד מחלקות הממשל הפדרלי השונות וסוכנויותיו, והרשות השופטת – בית המשפט העליון של ארצות הברית ובתי המשפט הפדרליים (מרכזיים), כמו כן ניתן גם למצוא בעיר מוזיאונים ואנדרטאות לאומיות רבות. בסיורנו בעיר נבקר בפארק האנדרטאות, האנדרטה המרשימה לנשיא השישה עשר של ארצות הברית אברהם לינקולן, האנדרטאות למלחמות וויאטנם וקוריאה והאנדרטה הלאומית היחידה בארצות הברית לאזרח מן השורה – מרטין לותר קינג.
נבקר במוזיאון התעופה והחלל, נבקר במוזיאון השואה, נצא לתצפית על הבית הלבן ועל גבעת הקפיטול ונקנח באנדרטת איוו ג׳ימה. בדרכנו ללינת הלילה נעצור לארוחת ערב מפנקת וכשרה.
לינה אזור וושינגטון

יום 9 חמישי: פנסילבניה – הרשי – אמיש – פילדלפיה (פעמון החרות) – אורלנדו
לאחר ארוחת הבוקר נצא למדינת פנסילבניה. נתחיל את היום בטעם מתוק וטעים. ביקור בעולם השוקולד שבעיירה הרשי. בביקורנו נצא לנסיעה בקרוניות מיוחדות ונצפה בתהליכי ייצור השוקולד. כמובן שבסופה נוכל לטעום וגם לרכוש ממטעמי ממלכת השוקולד.
נמשיך את דרכנו למחוז לנקסטר שם מתרכזת קהילת אנשי האמיש. בני אמיש (Amish) הם נוצרים, המשתייכים לזרם האנבפטיסטים, שהחל את דרכו במאה ה-16 בשוויץ. הם ידועים באורח החיים הצנוע והסגפני שלהם ובסירובם לאמץ את אורח החיים המודרני. מזהים אותם, בדרך כלל, בשל לבושם הצנוע ונסיעתם בכרכרות רתומות לסוסים. בני אמיש החלו את דרכם בשוויץ וממנה היגרו למדינת פנסילבניה, שבארצות הברית. חוקי הכנסייה שולטים בכל תחום בחייהם של בני הקהילה וכוללים איסור על שימוש בחשמל, טלפונים ומכוניות. הם מתנתקים מהעולם החיצוני ומקיימים מערכת חינוך עצמאית, המקנה חינוך לילדים במשך שמונה שנים, שהוא משך זמן, אשר מספיק לדעתם, להקנות לילדים את כל הידע הנדרש לשם קיום אורח החיים של הקהילה. התנגדותם לכל סממן של קידמה נובע מהאופי החברתי של הקהילה ומהידיעה ששימוש בכל אחד מכלי המודרניזציה יעודד עצמאות, ויוביל לירידה בתלות בקבוצה ולהיחלשות התא המשפחתי, שהוא המרכיב החשוב ביותר בתרבות האמיש. נבקר במרכז מבקרים שם נוכל לטעום מקצת מעשי ידיהם של האמיש, נראה את החוות ושטחיהם הגדולים ונבקר אצל ג׳יימס מעבד העורות.
תחנתנו השלישית בדרכנו חזרה לניו יורק תהיה פילדלפיה, העיר הגדולה במדינת פנסילבניה. פילדלפיה הייתה בירת ארה"ב לפני וושינגטון. בעיר נכתבה מגילת העצמאות ובה הוכרזה עצמאותה של ארצות הברית. נבקר במרכז העצמאות, נראה את פסל החירות. נראה את האנדרטה שנבנתה ליוני נתניהו, ניסע בשדרת דגלי האומות. נעצור לצילום במדרגות מוזיאון האומנות ליד פסלו של ״רוקי״. בערב העברה לשדה התעופה, טיסה לאורלנדו, עם הנחיתה ימתין נציג של החברה שיעביר אתכם לבית במלון.
לינה אורלנדו

ימים 10 – 12 שישי וראשון, בילוי ב – 2 פרקים של דיסני לבחירה מתוך 4 הפרקים של דיסני
מג'יק קינגדום פארק זהו המקום בו תפגשו פילים מעופפים, ספלים מרקדים ונסיכות אמתיות לגמרי! זהו גם ביתם של כמה מההרים הגבוהים ביותר בפלורידה- הרי הממלכה הקסומה. בפארק מג'יק קינגדום תוכלו לצאת למסע מופלא ברכבת הרים אשר מטפסת במעלה ההרים וצוללת מטה לעומק של 5 קומות, להפליג בספינת פיראטים עם קפטן ג'ק ספארו, לפגוש את דמויות דיסני האהובות וליהנות מעוד שפע של הפתעות קסומות ומרגשות…
פארק אפקוט (Epcot) פארק אפקוט מציע מסע מסביב לעולם, ואל תוך הדמיון. לצלול למעמקי האוקיינוס עם נמו וחברים, להמריא למרומים על גלשון טיסה בחוויה עוצרת נשימה, לחוות טיסת חלל למאדים ולהבין שכאן, השמים הם לא הגבול…
אולפני דיסני לפגוש מקרוב את תעשיית הסרטים של דיסני. לצאת למסע אינטראקטיבי D4 אל "צעצוע של סיפור", לצלול 13 קומות באזור הדמדומים של "מגדל האימה" לחוות את ההרפתקה של "מסע בין כוכבים" ולחוש את ההתרגשות שבתעשיית הסרטים!
ממלכת החיות של דיסני אסיה, אפריקה, מעמקי הים, ומפגשים פרהיסטוריים- כולם ממתינים להרפתקנים שמבקרים בממלכת החיות של דיסני. צאו ברכבת המהירה למשלחת אל האוורסט, צפו במחזה המוסיקלי הקסום של מלך האריות, חקרו את הסוואנה של אפריקה בחוויית ספארי יוצאת דופן המאפשרת מפגש עם מגוון עצום של בע"ח ועוד.

יום 11 – שבת: אורלנדו
תפילות בבית חב"ד, וסעודת שבת צהרים לאחר התפילה בבית חב"ד – כלול במחיר.
סעודת שישי בערב, אם תתקיים בבית חב"ד, בתשלום נוסף. לחילופין ניתן להזמין אוכל מוכן, למלון.
לינה אורלנדו

ימים 14 – 13 שני – שלישי: בילוי יומיים בשני הפרקים של יוניברסל סטודיו
Universal Studios Florida
Universal’s Islands of Adventure כולל הרי פוטר

יום 15: העברה לשדה התעופה

יום 16- חמישי: נחיתה בישראל

לקריאה נוספת לחץ

לפרטים: 0722511902

Print Friendly, PDF & Email

תאריכי הטיול

2.6.21-17.6.21 // 30.6.21-15.7.21

21.7.21-4.8.21 // 4.8.21-19.8.21 // 11.8.21-26.8.21

 

מידע נוסף אודות ארה"ב החוף המזרחי ואורלנדו לשומרי מסורת

המחיר הסופי יקבע במועד ההרשמה

המחיר כולל:
טיסות בינלאומיות ת"א לניו יורק, אורלנדו ת"א – הטיסות דרך יעד ביניים
מיסי נמל והיטלי דלק הידועים ב 1.1.21– עשויים להשתנות ע"י הרשויות
טיסת פנים – לא כולל את עלות המזוודה בבטן המטוס, ישולם ישירות בצ'ק אין
אירוח במלונות דרגת תיירות טובה
מלון אורלנדו – סוויטה כולל מטבחון
ארוחות בוקר לאורך המסלול כולו – מוצרים כשרים, כלים חד פעמיים
סעודות שבת בניו יורק
סעודות שבת באורלנדו: שבת בצהריים כלול במחיר. שישי ערב בחב"ד אם פתוח (בתשלום נוסף) או הזמנה למלון
ארוחות ערב בימים 2 – 9
בימי השבוע
ארוחות הבקר: מוצרים כשרים בכלים חד פעמיים
לארוחות צהריים: ניתן להכין כריכים. כמוכן נעצור בסופרמרקטים בהם יש מוצרים כשרים, תינתן רשימת סימני הכשרות המקובלים
אוכל כשר באורלנדו:
אפשרות א': בתוך הפארקים: תינתן רשימת בתי אוכל בהם ניתן לרכוש מזון כשר
אפשרות ב': קיימות מספר מסעדות מהן ניתן להזמין אוכל כשר למלון
כניסות לכל האתרים
כניסות לכל פארקים (המופיעים בתכנית) באורלנדו, דיסני כולל FAST PASS
יוניברסל סטודיו
סיורים מודרכים
רכבים ממוזגים
ההדרכה בעברית

המחיר אינו כולל:
ארוחות שלא פורטו
ביטוחי נסיעה, בריאות ומטען
כל מה שלא נכלל בסעיף המחיר כולל

ביטוח בריאות ומטען – ניתן כיום לבצע ביטוח בריאות ומטען 180 יום לפני יציאת הטיול, התשלום הנו עבור מספר ימי הטיול בלבד, אך הוא תקף החל מ – 180 יום לפני היציאה. נשמח לתת הצעה.

ניתן לבטח את עלות הטיסות ו/או הטיול מחמת כל סיבה, בתוך 7 ימים ממועד כרטוס כרטיסי הטיסה

ניתן לשנות את הרכב הפארקים באורלנדו
ניתן להוסיף לטיול שיט – קרוז, ניתן להוסיף טיול בחוף המערבי של ארה"ב

מחיר ארה"ב החוף המזרחי ואורלנדו לשומרי מסורת

תאריכים נוסע בחדר זוגי הערות
$4590 3 בחדר $4,390 4 בחדר $4,250 ייתכנו שינויים במחיר ללא הודעה מוקדמת

עדיין מתלבטים? יועצי התיירות שלנו ישמחו לסייע לכם

טיולים נוספים

דילוג לתוכן