השלכת האדומה בניו אינגלנד

ניו אינגלנד NEW ENGLAND– בצבעי השלכת

אזור ניו אינגלנד (בפינה הצפונית מזרחית של ארצות הברית) נמצא במרחק נסיעה ממנהטן, אבל מציע נופים ואווירה שונים בתכלית. יש בו יערות עבותים, חופים פראיים, אגמים, בתי חווה אדומי גגות, כרי דשא ומרעה ירוקים, עיירות היסטוריות ובתי אחוזה מרשימים

שש מדינות מרכיבות את ניו-אינגלנד: רוד איילנד, קונטיקט, מסצ'וסטס, ורמונט, ניו המפשייר ומיין. אזור זה נפלא באביב ובקיץ, אבל בסתיו עם השלכת בצבעיה המפורסמים היא יפה במיוחד

הזמן עכשיו את החופשה המושלמת שלך

השלכת האדומה בניו אינגלנד

למידע נוסף ופרטים מלאים יש לצור קשר טלפונית

מסלול השלכת האדומה בניו אינגלנד

יום 1: טיסה ת"א בוסטון
ניפגש נתב"ג קומה 3 שער 32 לטיסתנו לבוסטון, ארה"ב. העיר הידועה "כערש החרות האמריקאית" אם יוותר זמן נערוך סיור היכרות ראשוני עם העיר, העברה למלון.
לינה – בוסטון

יום 2: בוסטון – סאלם – Kennebunkport – פורטלנד
בוסטון והערים שסביבה מכילים למעלה מ 400 שנות היסטוריה. נתחיל את יומנו בביקור בסאלם, שנוסדה ב1626 ע"י מאמינים דתיים שנרדפו בשל אמונתם באירופה. למרבה האירוניה האכזרית, אותם מאמינים שנרדפו בארצם, הפכו לרודפים וצדקנים צרי אופקים. העיר ידועה במיוחד בצייד מכשפות ובמשפטי ראווה שבו הוצאו להורג נשים חפות מפשע במאה ה 17. בביקורנו בעיר נרגיש, כי אנו עדיין חיים כמו לפני 300 שנה: בכל פינה תחכה לנו מכשפה… החנויות והמוזיאונים מלאים וקשורים לאותן המכשפות שנתלו עד צאת נשמתן. שביל מיוחד מנחה את המבקרים בעקבות האירועים והמקומות שהונצחו ב"משפטי המכשפות בסאלם". נראה כי כל העיר מתפרנסת מאותו צייד מכשפות עתיק. נמשיך בדרכנו לצפייה במגדלור Cape Neddick, המגדלור המצולם ביותר בכל ארה"ב. נעבור דרך העיירה Portsmouth, העיירה העתיקה ביותר בניו-המפשייר – ידועה בזכות הדייג המשגשג ובתיה ההיסטוריים. נמשיך לקננבנקפורט, מקום משכנם של אחוזות הקיץ של הפוליטיקאים העשירים, כולל הנשיא מס' 41 גורג' בוש. נסיעה לפורטלנד, העיר הגדולה ביותר במדינת מיין ומקומו של המגדלור הישן ביותר במדינה. העיר נוסדה בשנת 1632 ובמהלך ההיסטוריה שלה ידעה מספר שריפות שהחריבו את בנייניה העתיקים. עד היום ניתן לראות בתים מפוארים עתיקים, שריד מימים עברו. בעיר חנויות רבות לעתיקות, חנויות ספרים ומוזיקה.
לינה – פורטלנד

יום 3: פורטלנד – Bar Harbor
נוף מרהיב נשקף לעינינו הבוקר בדרך החוף המתפתלת לאורך האוקיינוס. נראה את גלי האוקיינוס האטלנטי הנושקים לסלעי החופים, נעבור דרך כפרים ציוריים ומיוחדים, בהם נוכל לצפות בדייגים המקומיים הדגים את דגתם. נגיע לעיירה הקטנה של Bar Harbor הידועה בחוף הים המרהיב שלה, האווירה המיוחדת וכמובן, הלובסטר המפורסם של מדינת מיין. המעוניינים יוכלו לצאת לארוחת הערב בה נוכל לטעום את הלובסטר המפורסם על כוס בירה או יין.
לינה – בר הרבור

יום 4: – Bar Harbor"ההרים הלבנים"
היום כולו טבע במלוא יופיו –נסיעה בדרכי נוף ב"ההרים הלבנים" – "הגג של ניו-אינגלנד": אזור שופע יערות, כפרים ועיירות כמו היו מצוירים, גשרים קסומים ואתרים היסטוריים פזורים לכל אורכו. וכמובן, בעונת המעבר נוכל להשתאות מיופייה וצבעיה העזים של השלכת המפורסמת.
לינה – באזור ההרים הלבנים

יום 5: ה"הרים הלבנים" – Stowe – ה"הרים הירוקים"
בבוקר ניסע בדרכי נוף ב"הרים הלבנים" המהווים גבול טבעי בין מדינת ניו- המפשייר וורמונט, לכיוון Stowe – כפר בן 200 שנה השוכן על פסגתו של ההר הגבוה ביותר במדינת וורמונט – Mount Mansfield המרהיב. המשך ל Burlington השוכנת על אגם Champlin, נצפה במרחבי שטחי המרעה והאחו, בתי החוות והעיירות עד הגעתנו ל"הרים הירוקים" במדינת וורמונט. נסייר ביערותיו העבותים הצבעוניים בעונה זו. הרים אלה מהווים את ביתם של הצבאים, הדובים, ובעלי חיים רבים אחרים.
לינה – קילינגטון

יום 6: ה"ההרים הירוקים" – ניו פורט
היום נעזוב את מדינת וורמונט בדרכנו למדינה הקטנה ביותר בארה"ב – רוד איילנד. בעיניי רבים, ניו פורט נחשבת לעיירת החוף המוכתרת ביותר של ניו-אינגלנד. באזור, בינות צוק Cliff Walk, במפגש בין גלי האוקיינוס האטלנטי והדשאים הירוקים, שוכנות האחוזות המפוארות של משפחות עשירי אמריקה מהמאה ה 19 ותחילת המאה ה 20, כמו משפחת אסטור או ונדרבליט. נבקר באחת מהאחוזות המרהיבות והמפוארות ונוכל לראות איך חיו עשירי אמריקה בפאר של עידן שכבר איננו קיים. בערב נוכל לסעוד את ליבנו במנה המפורסמת של צדפות ניו אינגלנד, הישר מהים אל השולחן.
לינה – ניו פורט

יום 7: ניו פורט – קייפ – קוד
נמשיך בדרכנו לביקור בקייפ קוד – חצי אי במדינת מסצ'וסטס. קייפ קוד אחד מאיי המגן הגדולים באזור והוא יוצר מפרץ הנקרא גם מפרץ קייפ קוד. קייפ קוד היה ביתם של שבט הוומפיאנוג במשך מאות שנים ובהמשך, אחת מנקודות ההתיישבות הראשונות של האירופאים. רבים מבני האליטה האמריקאית קבעו שם את ביתם כמו משפחת קנדי. קייפ קוד הוא אחד מהסמלים האמריקאים הידועים והוזכר רבות בסרטים, סדרות ושירים. עם הגעתנו, נוכל ליהנות מדיונות חופי המים, גלי האוקיינוס האטלנטי הרחב והעצום, המגדלורים המתנוססים בינות הגבעות ונוכל גם לצפות בשקיעה המרהיבה…
לינה – קייפ קוד

יום 8: קייפ קוד – Martha’s Vineyard – קייפ קוד
יום טיול לאי מרתה ויניארד. נעלה לשיט של 45 דקות במעבורת מקייפ קוד לאי מרתה ויניארד- האי שהוא פנינה אמתית בחבל ניו אינגלנד. האי שוכן לאורך 100מיליים ( כ 160 ק"מ). האי הוא השלישי בגודלו בחוף המזרחי של ארה"ב, והגדול ביותר שאיננו מחובר ליבשה באמצעות גשרים.
באי שש עיירות, כל עיירה בעלת היסטוריה, אופי ומאפיין משלה. נוכל לצפות בבתים היסטוריים שהיו שייכים לקפטנים – מפקדי אניות, כפרי דייגים, חמישה מגדלורים קסומים. נוכל גם לראות את הקרוסלה העתיקה ביותר בכל ארצות הברית. באי אוכלוסייה קבועה של בערך 15 אלף איש, אך בקיץ מגיעים למעלה מ 75 אלף נופשים ותיירים. ללא ספק, האי מרתה וינארד הנו פנינה מיוחדת במינה. נחזור למלוננו.
לינה – קייפ קוד

יום 9: קייפ קוד – פליימות' – בוסטון
נתחיל את יומנו באזור שבו למעשה החלה ההיסטוריה של ארה"ב, לפני כמעט 400 שנה, בפליימות', המקום בו הקימו המתיישבים האנגליים את מושבם הראשון בניו אינגלנד. נצפה בסלע פליימות', היכן שלפי המסורת, דרכו לראשונה, חלוצי ספינת המתיישבים "מייפלאוור", על אדמת העולם החדש. נשמע את סיפור "מייפלאוור", נצפה על הנמל ונוכל לראות האנייה ההיסטורית המפורסמת. נחזור לבוסטון, ערש לידת ארה"ב של היום. נצעד לאורך "דרך החירות", נלמד על ההיסטוריה של בוסטון ולידתה של ארה"ב של היום. נראה את כנסיית המלך, אזור "טבח בוסטון", ועוד. נראה בדרך גם את שפע בתי המרזח והפאבים היכן שהאבות המייסדים הרימו כוסית לחיים. נבקר בשוק העתיק של בוסטון, Quincy Market, מהמאה ה 19 שהוא כיום מקומם של חנויות בוטיקים ובתי קפה. שם נוכל לשבוע את רעבוננו במרק המפורסם של ניו אינגלנד – Clam Chowder.
לינה – בוסטון

יום 10: בוסטון – שייט לוויתנים
נצא לסיור בעיר. ביקור בשוק המפורסם של בוסטון "קווינסי מרקט", שבו דוכני אוכל מרחבי העולם וחנויות מזכרות מיוחדות. סיור בין האוניברסיטאות המפורסמות בעולם: הרווארד, M.I.T, בוסטון ועוד (בנסיעה בלבד). נעבור ליד בניין המפקדה של נשיא ארה"ב הראשון – גורג' וושינגטון. לסיום נצפה לעבר הבית בו נולד הנשיא קנדי. אחר הצהריים נצא לשיט מרתק בן מספר שעות, לצפייה בלווייתנים. נהנה משייט וצפייה בלווייתנים*. השייט והצפייה בלווייתנים הוא אחד משיאי הטיול המיוחד שלנו. לאורך השייט, נוכל ליהנות מקרני השמש, משק גלי הים ומשב הרוח על פנינו בעוד אנו צופים בלווייתני הענק רוכבים על הגלים לפנינו כמו צוחקים ושחים לנו סיפור על בנות הים הקסומות הדרות במעמקי הים.

יום 11: בוסטון – תל אביב
השלמת הסיורים, העברה לשדה התעופה, נושאים זיכרונות מתוקים מטיולנו המקסים, לקראת טיסתנו חזרה הביתה.

יום 12: נחיתה בישראל

חשוב:

  1. שייט וצפייה בלווייתנים – תלוי בתנאי מזג האוויר, ובנוכחות הלווייתנים באזור. אנו נשתדל כמיטב יכולתנו להציע חוויה זאת במהלך הטיול
  2. ניתן להוסיף ימים נוספים "בתפוח הגדול" – ניו יורק
Print Friendly, PDF & Email

תאריכי הטיול

10-21.10.19

בתאריכים הבאים המחיר אינו כולל:
סיור ביום ההגעה, סיור ושייט לוויתנים ביום העזיבה, טיפים ותוספת ארוחות
21.9-1.10.19 // 26.9-6.10.19 // 28.9-8.10.19

מידע נוסף אודות השלכת האדומה בניו אינגלנד

המחיר כולל:
טיסות בינלאומיות דרך אירופה
מיסי נמל והיטלי דלק הידועים ב 1.1.19 – עשויים להשתנות ע"י הרשויות
אירוח במלונות דרגת תיירות טובה
ארוחות בוקר אמריקאיות
כניסות לכל האתרים
סיורים מודרכים
רכבים ממוזגים
שייט וצפייה בלווייתנים
הדרכה בעברית

המחיר אינו כולל:
ארוחות שלא פורטו
ביטוחי נסיעה, בריאות ומטען (ניתן לביצוע במשרדנו)
כל מה שלא נכלל בסעיף המחיר כולל

מחיר השלכת האדומה בניו אינגלנד

ימים ולילות תאריכים נוסע בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות
12 ימים 10 לילות $3,890 $600 טיול מלא
11 ימים $2,590 $600 טיול קצר - מחיר מוזל
11 ימים $2,590 $600 טיול קצר - מחיר מוזל
11 ימים $2,590 $600 טיול קצר - מחיר מוזל

עדיין מתלבטים? יועצי התיירות שלנו ישמחו לסייע לכם

טיולים נוספים

דילוג לתוכן