ארצות הברית מחוף לחוף 25 ימים, נהיגה עצמית

ארה"ב מחוף לחוף, החוף המזרחי והחוף המערבי

הזמן עכשיו את החופשה המושלמת שלך

ארצות הברית מחוף לחוף 25 ימים, נהיגה עצמית

מפלי הניאגרה
הגרנד קניון
פארק ציון
פארק ברייס
פארק יוסמיטי
פיר 39 בסאן פרנסיסקו
כביש מס' 1
כביש 17 מייל
פארק פילי הים

מסלול ארצות הברית מחוף לחוף 25 ימים, נהיגה עצמית

ארה"ב בנהיגה עצמית מחוף לחוף – כולל טיסת פנים 25 ימים – 23 לילות

המסלול

מסלול החוף המזרחי

יום1: הגעה לניו יורק – NEW YORK
הגעה לניו יורק, העברה למלון במרכז מנהטן, את יתרת היום נוכל להקדיש לתחילת הסיורים בעיר.
לינה מנהטן ניו יורק

יום 2: ניו יורק
יום בילוי בתפוח הגדול, נוכל לסייר בעיר הגדולה, לבקר בסנטרל פארק ,Central Park להנות מחלונות הראווה של השדרה החמישית, לבקר בספריה העירונית המרשימה. כמובן שלא נפספס ונבקר גם ביום וגם בערב בכיכר הטיימס TIMES SQUER המוארת.
נוכל לקחת את הרכבת התחתית אל העיר התחתית, לסייר באזור הבורסה, בתי המשפט והעיריה, לקחת את המעבורת העוברת ליד פסל החרות ולצפות בקו הרקיע של העיר ועוד. מומלץ מאוד לא לוותר על עליה לאחת מתצפיות העיר.
לינה ניו יורק

בתשלום נוסף ניו יורק
עליה לאחת מתצפיות העיר, State Empire, One World Observatory, Top of the Rock
סיורים מודרכים בשפה העברית
אוטובוס התיירים הדו קומתי hop on hop off – הדרכה מוקלטת בעברית, עולים ויורדים כמה שרוצים
טיסה מעל מנהטן
שיט בנהר ההדסון
שיט וארוחת ערב

יום 3: ניו יורק – אגמי האצבעות – בופאלוN Y C – FINGER LAKES – BUFFALO
קבלת הרכב בבקר במרכז מנהטן. נסיעה צפונה תוך חציית מדינת ניו יורק לכיוון אגמי האצבעות. הדרך עוברת דרך נופים, יערות ונהרות, הרבה ירוק בעיניים. נעצור בדרך בווטקינס גלן Watkins Glen קניון מקסים ובו מפלי מים, נרד לאורכו (אחד מאתנו יצטרך לחזור ולהביא את הרכב). אזור אגמי האצבעות נקרא כך מכיוון שיש מספר אגמים צרים וארוכים הנראים כמו אצבעות. כדאי לנסוע לאורכו של נהר הסנקה הנקרא כך ע"ש שבט האינדיאנים שהתגוררו במקום. בערב נגיע לבופאלו שבמדינת ניו יורק.
לינה בופאלו

יום 4: בופאלו – מפלי הניארה – בופאלו BUFFALO – NIAGARA FALLS – BUFFALO
נסיעה קצרה תביא אותנו אל מפלי הניאגרה מצדם האמריקאי. נוכל לבקר באי העיזים לעצור לאורך התצפיות השונות. נעבור את הגבול לקנדה נגיע אל צידם הקנדי של המפלים. נלך לאורך הטיילת ונוכל לראות את המפלים מזוויות שונות. נמשיך בנסיעה לכיוון העיירה ניאגרה על האגם Niagara on the Lake
בדרך נעצור לתצפית על הטורבינות לייצור חשמל. כמובן שנעצור לביקור ליד שעון הפרחים (יש במקום שירותים נקיים). נעבור את הגבול חזרה לבופאלו למלוננו.

בתשלום נוסף מפלי הניאגרה
טיסה מעל המפלים
צפיה בסרט ה IMAX על מסך ענק
שיט בספינה המפורסמת Maid of the Mist השטה מהמעגן אל המפלים
עליה לתצפית על המפלים Skylon Tower

יום 5: בופאלו – הרשי – האמיש BUFFALO – HERSHEY – AMISH COUNTRY
אנחנו נוסעים דרומה, נעזוב את מדינת ניו יורק וניכנס לאחת המדינות הגדולות והחשובות בארה"ב – מדינת פנסילבניה. במדינה זו מתגוררת אוכלוסיית האמיש – מהגרים מאירופה השומרים על הלבוש האירופי שלהם. הם מקדשים את אורחות החיים כפי שחיו באירופה לפני שנים רבות. הם לא משתמשים בחשמל, מעבדים את האדמה בשיטות היסטוריות ונוהגים בעגלה הרתומה לסוסים. בדרך מחכה לנו הפתעה מתוקה. ביקור במפעל הרשי מהגדולים בעולם לייצור שוקולד. נוכל לראות את תהליך הייצור, לטעום שוקולד ולרכוש ממוצרי המקום.
לינה באזור

יום 6: האמיש – גטסבורג – וושינגטון AMISH COUNTRY – GETTYSBURG – WASHINGTON
הדרך לוקחת אותנו דרך רכסי ההרים האפלצים Appalachian Mountains לאורכו של נהר ססקואנה Susquehanna River, הנהר הארוך ביותר בחלקה המזרחי של ארה"ב. נגיע לגטסבורג נבקר באתר הזיכרון למלחמת האזרחים האמריקאית. גטסבורג שבה נערך הקרב הגדול ביותר במלחמה. זה גם האתר שבו בשנת 1863 נשא הנשיא האמריקאי לינקולן את נאומו המפורסם. בערב מומלץ לבקר באתר האנדרטאות שבוושינגטון ולהתרשם מהן כשהן מוארות.
לינה וושינגטון

יום 7: וושינגטון – WASHINGTON, D.C
יום שלם נקדיש לבירת ארה"ב, נבקר במוזיאון השואה (להתמקד בקומת הקרקע החדר של דניאל). כדאי להירשם ולבקר במדפיס הממשלתי (https://washington.org/visit-dc/guide-bureau-engraving-printing) סיור באתר בו מודפסים שטרות הדולר. נבקר במוזיאון התעופה, נעבור ליד גבעת הקפיטול. נצעד לאורך שדרת האנדרטאות בדרכנו נעבור ליד הבית הלבן. נבקר באנדרטאות של מלחמות העולם, מלחמת קוריאה, מלחמת ויאטנאם, האנדרטה ללוחמות. נעלה לבניין בו מוצב פסלו הענק של לינקולן ונסיים ליד פסלו שך מרטין לותר קינג. ככל שיוותר זמן ויש לנו כוח נבקר בבית הקברות ארלינגטון. נעבור בנסיעה ליד מצבת איווג'ימה. נקנח בהליכה לאורך נהר הפוטומק.
נחזור למלוננו

בתשלום נוסף בוושינגטון
אוטובוס התיירים הדו קומתי hop on hop off
סיור יום ו/או סיור ערב מודרכים
סיור מודרך בארלינגטון
שיט בנהר הפוטומק

יום 8: וושינגטון – פילדלפיה WASHINGTON, D.C. – PHILADELPHIA
עוזבים את בירת ארה"ב, כיוון הנסיעה שלנו הוא צפון מזרח לפילדלפיה
המכונה "City of Brotherly Love". פילדלפיה המכונה גם "פילי" מוכרת כמקום לידתה של ארה"ב. בדרכנו נוכל לעצור לביקור קצר (אם תצאו מוקדם בבקר) במפרץ של העיר בלטימור. עם ההגעה לפילי, נבקר בפעמון החירות. נחצה את הכביש לביקור באולם החירות הנמצא מצדו השני של הרחוב. האולם בו הוכרזה עצמאותה של ארה"ב בתאריך 4 ביולי 1776. בסמוך נמצא בית הכנסת "קהל קדוש מקווה ישראל" (רח' מרקט בקטע שבין רח' 4 לרח' 5) שבו 2 אנדרטאות מעניינות מאוד. האנדרטה הראשונה של אוריה לוי שהיה הקצין היהודי הבכיר ביותר ששירת בסוף המאה ה 18 ותחילת המאה ה 19 בצי של ארה"ב (כדאי לקרוא את קורות חייו) ואנדרטה לזכרו של סא"ל יוני נתניהו שנפל בקרב לשחרור בני הערובה באנטבה. נסיים בנסיעה בשדרת הדגלים וכמובן לא נשכח להצטלם עם פסלו של רוקי בלבואה במדרגות המוזיאון לאומנות של פילדלפיה.
לינה פילדלפיה

יום 9: קניות וטיסה למערב PHILADELPHIA/NEW YORK LOS ANGELES
את יום נצטרך לתכנן בהתאם למועד הטיסה ללוס אנג'לס, אם הטיסה היא בשעות הערב נקדיש את היום לקניות באחד משני המקומות או ב GARDEN JERSEY
הנמצא בעיירה אליזנט ELIZABETH ממש ליד שדה התעופה NEWARK. אם יש לנו זמן כדאי לנסוע לוודברי פרימיום אטלט COMMON WOODBURY שנמצא ליד העיירה מונרו במדינת ניו יורק.
יש לקחת בחשבון את זמן הנסיעה מהקניות לשדה התעופה והזמן בלוקח להחזיר את הרכב.
הרכב יוחזר בשדה התעופה.
טיסת ערב ללוס אנג'לס, עם ההגעה קבלת הרכב ונסיעה למלון. ניתן לבחור טיסת יום והגעה מוקדמת ללוס אנג'לס.
לינה לוס אנג'לס

מסלול החוף המערבי

יום 10: לוס אנג'לס -LOS ANGELES
יום סיור בלוס אנג'לס, אתרים רבים, בגלל בעיות התחבורה הקשות בלוס אנג'לס אנו ממליצים לבצע את הסיור בעיר באחת מ – 2 אפשרויות: 1. עם מדריך דובר עברית 2. עם אוטובוס התיירים הדו קומתי.
העיר השנייה בגודלה בארה"ב. לוס אנג'לס היא מרכז בינלאומי לעסקים, למסחר, לתרבות ובידור, לתקשורת מדע וטכנולוגיה, לאופנה וחינוך.
אתרים לביקור: נסיעה לשדרת הכוכבים המפורסמת. נלך ברחוב בו מוטבעים שמות כוכבי הקולנוע הידועים, נגיע עד לתיאטרון הסיני – בו מוטבעות טביעות הידיים והרגליים של השחקנים. נראה את מבנה האולם בו מתקיים מידי שנה טקס האוסקר.
נעלה לגבעת השלט הענק של הוליווד, נצטלם עם השלט ונצפה על העיר וסביבותיה. נצא לשכונת בוורלי הילס בה מתגוררים רבים מהסלברטאים של העיר, נמשיך דרך רחוב רודאו דרייב על חנויותיו היוקרתיות עד למלון בוורלי הילס בו צולם הסרט הידוע אישה יפה. נעבור ליד בית העיריה וננסה לעצור ולהצטלם ליד השלט של בוורלי הילס.
נסיעה לווניס ביץ – אזור פולקלוריסטי של חנויות בוטיק ומופעי רחוב. נרד לחוף הים,
נעבור בין בתי הקפה, גולשי המים והתיירים הרבים הפוקדים את המקום.
נמשיך על כביש מספר 1 לסנטה מוניקה, נעלה על רציף הדייגים המפורסם. משם לשכונת מליבו היוקרתית, צפייה בבתי העשירים המקומיים.
נמשיך לאורך כביש מספר 1, נעלה דרך הרי מליבו לקניון טופנגה TOPANGA לתצפית נוספת על האזור.
לינה לוס אנג'לס

לוס אנג'לס בתשלום נוסף:
סיור מודרך בשפה העברית (מינימום 2 משתתפים) $179 למשתתף
אוטובוס התיירים הדו קומתי
דיסנילנד באנהיים
יוניברסל סטודיו

יום 11: לוס אנג'לס – אנהיים – פלם ספרינג LOS ANGWLWS – ANAHEIM – PALM SPRING
מספר אפשרויות להתחלת היום: נוכל להמשיך את סיורנו בלוס אנג'לס או ביוניברסל סטודיו או לצאת לדרך לכיוון אנהיים ולבלות בדיסני לנד. לקראת סוף היום נסיעה לפלם ספרינג. מקום חמד ומים הממוקם במדבר לרגלי הרי ג'כינטו San Jacinto Mountains. האזור מפורסם כאזור נופש עם הרבה פעילויות. נוכל לטפס בחשמלית לפסגת ההרים לתצפית על הנוף של Coachella Valley
לינה בפלם ספרינג

יום 12: פלם ספריג – פרק עצי יהושע – לאגהילין
PALM SPRINGS – JOSHUA TREE NATIONAL PARK – LAUGHLIN
נסיעה מזרחה תוך חציית עמק Coachella Valley עד הגיענו לפארק הלאומי עצי יהושע. השם לעצי היהושע ניתן להם ע"י מורמונים שעברו באזור. פרטים על הפרק https://www.nps.gov/jotr/index.htm
האזור מאופיין במזג אוויר מדברי עם התפרצויות של סופות ומטחי גשם עזים. לעצים אלה צורה מיוחדת מאוד והם עמידים בתנאי מזג האוויר.
נגיע ל LAUGHLIN עיירה בת כ – 8000 תושבים ממוקמת בקצה הדרומי של מדינת נוואדה. עין מדבר שגבולותיה הם המדבר ונהר הקולורדו. העיירה מציעה עושר של פעילויות, בנהר הקולורדו ופינוקים רבים נוספים.
לינה LAUGHLIN

יום 13: וויליאמס – פלגסטף LAUGHLIN – WILLIAMS – FLAGSTAF
נתחיל את היום בנהיגה מזרחה ונתחבר לכביש ההיסטורי Route 66 זו הדרך ההיסטורית והראשונה שחיברה את המיד ווסט Mid West לכיוון מערב. בין השאר הדרך שימשה את מחפשי הזהב. נגיע לעיירה סליגמן Seligman.
Route 66 – נהפך למושג בתרבות האמריקאית, נכתבו עליו שירים, יש אופנה בשם זה ועוד.
נוכל לבקר במנהרות הגרנד קניון (AZ-66, Peach Springs, AZ 86434), המנהרות הטבעיות היבשות הגדולות ביותר בארה"ב.
נמשיך בדרכנו ונגיע לעיירה הציורית וויליאמס Williams. עיירה ציורית המשמרת את רוחו של המערב הפרוע.
בערב נגיע לעיר פלגסטף Flagstaff השער לגרנד קניון. פלגסטף משמשת כעיר מחוז, עיקר פרנסתה של העיר על תיירות בשל קרבתה לגרנד קניון וכביש 66.
לינה פלגסטף

יום 14: פלגסף – גרנד קניון – פייג'
FLAGSTAFF – GRAND CANYON – LAKE POWELL/PAGE
ניכנס אל הגרנד מצידו הדרומי של הקניון – נעצור בנקודות תצפית שונות. מכל נקודת תצפית נצפה בתצורות נוף שונות וצבעים שוני וגוונים שונים. ממדיו של הקניון הקנו לו את שמו, אורכו למעלה מ – 400 ק"מ, רוחבו נע בין 15 ל-30 ק"מ ועומקו כ- 1,600 מר'. במרכז הקניון עובר נהר הקולורדו. לאורך מסלול הנסיעה נקודות תצפית שונות. נוכל גם לצאת להליכות קצרות בשבילים מסומנים ומותרים. שבענו ממראות הנוף ניסע צפונה דרך שמורת הנבאחו האינדיאנית
Lake Powell the Navajo Nation Indian Reservation
אתר חובה הבא הוא פרסת הסוס Horse Shoe Band נקודה בא נהר הקולורדו עושה סיבוב פרסה של 280 מעלות. נגיע לאגם פאוול Lake Powell, האגם המלאכותי השני בגודלו בארה"ב, משמש היום כאגם נופש ואיגום למימי נהר הקולורדו. המים משמשים לחקלאות ולייצור חשמל בסכר הגלן הסמוך. לפני הנסיעה למלון כדאי מאוד לעצור במרכז המידע של סכר הגלן, גם מידע, גם נקודת תצלום נוחה על הסכר והנהר וגם שירותים נקיים.
לינה פייג'

יום 15: פייג' – קניון ברייס LAKE POWELL/PAGE – BRYCE CANYON
הבקר אנו נוסעים מערבה לכיוון קנאב .Kanab אנחנו נוסעים בין הגבעות האדומות דרך העיירה קנאב שבה הוסרטו רבים מסרטי המערבונים. כדאי לעצור בחנות הבגדים Dukes Clothing.
נגיע אל הפארק הלאומי ברייס.
הפארק ידוע בשל תצורות הסלעים המיוחדות הנקראות הודוס hoodoos. צורות נוף אלה נוצרו ע"י הרוחות העזות, זרימת המים והמבנה הגיאולוגי של האזור. כדאי להיות באזור בשעת השקיעה. יש מסלול הליכה וחניה מסודרים לאורך הקניונים והתצפיות. בחלק מהמקומות ניתן לרדת רגלית לעבר הסלעים.
לינה באזור

יום 17: מברייס לפרק ציון – ווגס BRYCE CANYON – ZION NP – LAS VEGAS
אם יש צורך ניתן להשלים את הביקור בפארק ברייס, או נסיעה ישירה לפרק הלאומי ציון.
הפרק העתיק ביותר במדינת יוטה. הפרק ידוע בקניונים שלו עד 24 ק"מ אורך ו 800 מר' עומק, נקודות התצפית והנחל העובר בתחתיתו. בפרק ציון הצבע השולט הוא אדמדם. גם בפרק זה נוכל לצפות בתצורות נוף שונות שנוצרו ע"י משטר הרוחות והמים. בגלל מיקומו הגיאוגרפי הייחודי הוא מאופיין במגוון גדול של צמחיה ובעלי חיים ועופות.
בתום הביקור ניסע ללס ווגס עיר האורות, ההימורים והבילויים. נסיעה כ – 250 ק"מ בין שעתיים וחצי לשלוש שעות.
לינה לאס ווגס

יום 18: לאס ווגס – סכר ההובר – לאס ווגס LAS VEGAS
בבקר כדאי לנסוע לביקור בסכר ההובר המפורסם, כשעה נסיעה. הסכר הגדול ביותר בארה"ב שמטרתו לסכור את מימי נהר הקולורדו לשימושי חקלאי האזור וייצור חשמל. בניית הסכר יצרה את אגם מיד MEAD. האגם המלאכותי הגדול ביותר בארה"ב.
את יתרת היום נבלה בעיר שאינה נחה ואינה הולכת לישון, נסייר בין בתי המלון השונים. לאלה שירצו כמובן שניתן להמר או לצאת לצפות באחד המופעים. בשתי קצות העיר ישנם אאולטים של חנויות מותגים.
לינה ווגס

לאס ווגס – אטרקציות בעלות נוספת
סיורי 4*4
נהיגה במכוניות ספורט מיוחדות
כרטיסים למופעים
טיסה מעל העיר
טיסה מעל הגרנד קניון

יום 19: ווגס – עמק המוות – פרזנו LAS VEGAS – DEATH VALLEY – FRESNO
ביציאה מהעיר לא לשכוח להצטלם ליש השלט המפורסם ברוך הבא ללאס ווגס
.Welcome to Las Vegas
נתחיל בנהיגה מערבה, אנו עוברים בנקודת הגובה הנמוכה ביותר בארה"ב וחוצים את פארק עמק המוות Death Valley National Park. הפארק הנו חלק ממדבר מואבי Mojave.
מדבר מוהאבי הוא מדבר צל גשם בדרום-מערב ארצות הברית. הוא משתרע בתחומי המדינות קליפורניה, נבדה, יוטה ואריזונה. מקור שמו בשבט האינדיאני, מוהאבי, שישב במקום. שטחו של מדבר מוהאבי כ-65,000 קילומטר רבוע. גבולותיו מוגדרים בהתאם לתפוצת צמחי היוקה מסוג עץ יהושע הייחודיים לו. אנו נוסעים במרכזם של הרים בעלי פסגות משוננות. נפנה צפונה לכיוון רידג'קרסט Ridgecrest, ויסליה Visalia והעיירה פרזנו Fresno.
לינה פרזנו

יום 20: פרזנו – יוסמיטי – סן פרנסיסקו FRESNO – YOSEMITE – SAN FRANCISCO
אנחנו מצפינים ועולים על רכס הסיירה נבאדה עד הגיענו לפרק הלאומי יוסמיטי. אחד מהפארקים הידועים בארה"ב. שמו של הפארק נגזר מהשם – אוזומטי – דב גריזלי באינדיאנית. נצפה במפל הגבוה – הינומת הכלה. נראה את צוק סלע הגרניט "המונוליטי" הגבוה ביותר בעולם הנקרא – אל קפיטן. ניסע לנקודה שממנה נצא להליכה רגלית קצרה במעבי היער לתצפית לעבר המפל התחתון ולמפל העליון. נמשיך במעלה ההר אל נקודת – תצפית ממנה ניתן לצפות על עמק היוסימיטי וצוקי הגרניט. לחילופין – בהתאם לתנאי הדרך נבקר בפארק עצי הסקויה ובקינגס קניון – אזור בו גדלים עצי הסקויה הענקיים, בעלי קוטר ממוצע של 8 – 10 מטר. נצפה בעצים הענקיים, נעלה לתצפיות מדהימות על רכס הסיירה נבאדה והעמקים שסביבו. גם בפרק היוסמיטי ניתן לצפות בעצי הסקויה.
אם הזמן מאפשר ניתן לבקר ב National Monument1 Muir Woods Rd Muir Woods
קיים בפרק מסלול הליכה סיבובי בו תוכלו לראות את עצי redwood.
נסיים את היום עם הגיענו לסן פרנסיסקו, אחת הערים היפות בארה"ב.
לינה סן פרנסיסקו

יום 21: סן פרנסיסקו SAN FRANCISCO
את היום כולו נקדיש לעיר הנחשבת לאחת הערים היפות בארה"ב ולעיר הליברלית ביותר בארה"ב. העיר קבלה 7 פעמים את התואר – העיר מספר 1 בארה״ב. אוכלוסיית העיר כוללת מגוון עשיר של קבוצות אתניות, תרבויות ומסורות.
נפתח את ביקורנו בהיכל העיריה המרכז סביבו את כל השירותים לאזרח. הבניין חרב לחלוטין ברעידת האדמה בשנת 1906 ונפתח מחדש בשנת 1915. כאשר מסתכלים על בניין העיריה מבחוץ ניווכח כי המבנה דומה מאוד לבניין הקפיטול בוושינגטון. נבקר ברחוב המפותל ביותר בעולם, רחוב לומברד, הנקרא בעגה הישראלית – רחוב הפרחים. נסיעה קצרה תביא אותנו לחוף הים. נטייל בין הרציפים לאורך המפרץ ובעיקר ברציף 39 PIER המפורסם באריות הים רבים הרובצים על הסלעים. נצא (בתשלום) לשייט של כשעה במפרץ. נעבור מתחת לגשר הזהב, נחלוף בקרבת כלא אלקטרז, חזרה לרציף להפסקת צהריים. עם סיומה נמשיך לעוד מספר אתרים – היכל האומנויות והמדע, נחצה את גשר הזהב בנסיעה ונעצור בעמדת תצפית צפונית של הגשר. נרד משם לביקור בעיירת האומנים – סואסאליטו הידועה בגלריות הרבות. ניסע לרכס הגבוה שבסאן פרנסיסקו הנקרא בשם הגבעות התאומות, מהגבעות תצפית על העיר והמפרץ. נקנח בביקור ברובע הסיני העתיק והגדול ביותר בארה"ב, בכניסה לרובע יש מסעדה כשרה.
לא נפספס את הנסיעה ב Cable Car.
לינה סן פרנסיסקו

יום 22: סן פרנסיסקו – מונטריי/כרמל – החוף המרכזי
SAN FRANCISCO – MONTEREY/CARMEL – CENTRAL COAST
הבקר אנו מתחילים את דרכנו דרומה לכיוון לוס אנג'לס. נתחיל את סיורנו בנסיעה בכביש 17 המיילים הידוע 17-Mile Drive. הדרך העוברת מ Pacific Grove ל Pebble Beach. נמשיך בנסיעה על הדרך הנחשבת אחת מהיפות בעולם. דרך המתעקלת לאורך הצוקים והחופים של קליפורניה. יש להקפיד על הצמדות לכביש מס' 1 (לא לעלות על הכביש המהיר 101). נגיע לאתר מיוחד במינו שמורת פילי הים State Park Año Nuevoכדאי מאוד לעצור לתצפית, בד"כ נושבת במקום רוח עזה). נעבור דרך עיירות הנופש והדייגים מונטריי Monterey וכרמל Carmel. כדאי לעצור במרכזי העיירות ולרדת לחופי הים שלהם. נמשיך ל Big Sur אזור בו צוקי ההרים נושקים למימי האוקיינוס. עד הגיענו לאזור סן סימיון San Simeon בו ממוקם הארמון של Hearst אל העיתונות המפורסם במקום יש היום מוזיאון וגנים יפים.
לינה באזור

יום 23: סן לואיס אוביספו – סולבנג – סנטה ברברה – לוס אנג'לס
                                                                                       San Louis Obispo – Solveng -SANTA BARBARA LA  
את ביקורי היום נתחיל בעיר סאן לואיס אוביספו ונבקר במלון מדונה אין MADONNA INN מלון ייחודי כשכל 109 חדריו מעוצבים ומרוהטים בעיצוב מוזר ושונה – לא לפספס ביקור בחדרי השירותים.
נמשיך לעיירה הציורית סולבנג Solvang המעוצבת בסגנון עיירה בדנמרק, בתחילת המאה הקודמת התנחלו שם מהגרים דנים שהתקבצו מאזורים שונים בארה"ב.
נמשיך בנסיעתנו דרך אזורי גידול חקלאיים עד לעיר סנטה ברברה העיר ממוקמת על חוף האוקיינוס השקט, כ-140 קילומטר מצפון-מערב ללוס אנג'לס. אזור סנטה ברברה ידוע באקלים הנוח שלו, באיכות חיים גבוהה ובסגנון חיים נינוח ורגוע.
אחד האתרים הידועים של המקום הוא מבנה המיסיון Santa Barbara Old Mission ששומר על צורתו המקורית מהמאה ה – 18 . (2201 Laguna St, Santa Barbara) המיסיון הוקם ע"י המקסיקנים ששלטו באזור. מטרת המיסיון הייתה לנצר את בני השבטים שהתגוררו בסביבה. המיסיונים נבנו החל באזור סן דיאגו ועד סן פרנסיסקו במרחקי רכיבת יום של סוס.כל מיסיון פעל בצורה של משק סגור כלומר גידל את הצרכים שלו בעצמו.
בערב נגיע למלוננו בלוס אנג'לס

יום 24: לוס אנג'לס – תל אביב LOS ANGELES DEPARTURE
את יתרת יום נצטרך לתכנן בהתאם למועד הטיסה לישראל, אם הטיסה היא בשעות הערב נקדיש את יתרת היום לקניות או לגמר הסיורים בעיר.
יש לקחת בחשבון את זמן הנסיעה לשדה התעופה והזמן הלוקח להחזיר את הרכב. התנועה בלוס אנג'לס היא איטית, יש לוודא כמה זמן ייקח להגיע לשדה.
הרכב יוחזר בשדה התעופה.

יום 25: נחיתה בישראל

ניתן להוסיף עוד יום/יומיים לטיול, ולבקר בסאן דיאגו, או הוספת ימים בכל אחת מערי הטיול

לפרטים: 0722511902

Print Friendly, PDF & Email

תאריכי הטיול

מומלץ בין החודשים אפריל – אוקטובר

מידע נוסף אודות ארצות הברית מחוף לחוף 25 ימים, נהיגה עצמית

המחיר כולל:
תכנון המסלול
טיסת פנים מניו יורק ללוס אנג'לס (לא כולל עלות המזוודה בבטן המטוס לתשלום בצ'ק אין)
בתי מלון, חלקם כוללים א. בקר
חוברת הדרכה בעברית
הדרכה בנושא נהיגה בארה"ב
רכב, כולל ק"מ חופשי, ביטוח תאונות וגניבה, ביטוח שמשות ומרכב תחתון, נהג נוסף
ומיכל דלק.
מפגש לקראת היציאה לטיול

המחיר אינו כולל
טיסות בינלאומיות, ניתן לרכוש באמצעותנו, יתומחר בנפרד
הוצ' רכב – דלק, קנסות, כבישי אגרה, חניה
כניסות לאתרים שאינן כלולות במסלול
ביטוחי נסיעה, בריאות ומטען, נשמח לתת הצעה
לילות נוספים, ניתן להוסיף לטיול לילות ויעדים נוספים

עלות לנוסע בחדר זוגי (מינימום 2 משתתפים) החל מ: $3190
עלות לנוסע בחדר לשלושה החל מ: $2490
עלות לנוסע בחדר לארבעה החל מ: $2290

רכבים:
2 – 3 מטיילים רכב מסוג שברולט מליבו או דומה
4 מטיילים רכב מסוג ג'יפ גרנד צ'ירוקי או דומה

דמי ביטול – שירותי הקרקע (לא כולל הטיסות)
עד 35 ימים – 0
20 – 34 ימים: $125 לנוסע
13 – 19 ימים: $325 לנוסע
5 – 12 ימים: $425 לנוסע
0 – 5 ימים: דמי ביטול מלאים

להרשמה: סטאר נסיעות 0722511902

מחיר ארצות הברית מחוף לחוף 25 ימים, נהיגה עצמית

ימים ולילות תאריכים נוסע בחדר זוגי החל מ: מחיר לנוסע חדר ל 3 החל מ: מחיר לנוסע חדר ל 4 החל מ:
25 ימים - 23 לילות אפריל - אוקטובר $3190 $2490 $2290

עדיין מתלבטים? יועצי התיירות שלנו ישמחו לסייע לכם

טיולים נוספים

דילוג לתוכן