ארצות הברית שומרי מסורת 24 ימים

יציאה 5.5.2024 – 28.5.2024
יציאה 27.10.2024 – 19.11.2024
24 ימים

הזמן עכשיו את החופשה המושלמת שלך

ארצות הברית שומרי מסורת 24 ימים

שיט
1. מנהטן
2. מפלי הניאגרה
3. אלף האיים
4. סן פרנסיסקו

ביקור באתרים:
פעמון החרות * מוזיאון התעופה והחלל * האמיש * עולם השוקולד של הרשי * גשר שער הזהב * צ'יינה טאון * פארק יוסמיטי * גראנד קניון * סכר ההובר דאם * פארק ציון * פארק ברייס * אמיש * יוניברסל סטודיו

סיורי ערים:
ניו יורק • טורונטו • וושינגטון • לאס וגאס • סאן פרנסיסקו • לוס אנג'לס • סאן דיאגו • פילדלפיה

מסלול ארצות הברית שומרי מסורת 24 ימים

ארה"ב מחוף לחוף – לשומרי מסורת – (כולל השלכת האדומה)
החוף המזרחי והחוף המערבי
24 ימים – 22 לילות
ניו יורק (שיט) – לוס אנג'לס – לאס ווגאס – בוסטון –  סאן פרנסיסקו (שיט)
יוסמיטי/סקויה –  פארק ציון – פארק ברייס – מפלי הניאגרה (שיט) – הגרנד קניון
ווטקינס גלן – 1000 האיים (שיט) – יוניברסל סטודיו
עיירת הכורים קליקו – סאן דיאגו ומוזיאון נושאת המטוסים מידוויי

תאריכי הטיול

יציאה: 5  מאי 2024 – חזרה: 28 מאי 2024
יציאה: 27.10.2024 – 19.11.2024

 מסלול הטיול

יום 1: יום ראשון: תל אביב – בוסטון
טיסה לבוסטון, העברה למלון, נתארגן עם ארוחת ערב קלה.
לינה בוסטון

יום 2: שני: בוסטון – אלבני
בוסטון, עיר יפה בה החל המרד נגד אנגליה ששלטה בארה"ב. נחלוף בדרך שביל העצמאות. נבקר באזור הנמל, נבקר בשוק הידוע קווינסי. נעבור ליד בניין המפקדה של נשיא ארה"ב הראשון – גורג' וושינגטון. לסיום נסיים בביקור בבית הולדתו של הנשיא קנדי – בו נוכל ללמוד עליו על בני משפחתו וצורת החיים שנהגה באותם ימים.
נצא מהעיר בנסיעה צפון מערב לעבר אלבני, בירת מדינת ניו יורק.
לינה אלבני

יום 3 שלישי: אלבני – 1000 האיים – טורונטו – מפלי ניאגרה
יום ארוך לפנינו, בבקר נעלה לצפייה וצילום לגבעת הקפיטול של מדינת ניו יורק. נבקר במבנה "הביצה" מבני ארכיטקטוני מיוחד המרכז מוסדות תרבות שונים.
נמשיך צפונה לאזור 1000 האיים לשיט מודרך בין האיים והארמונות, בחלקם בשטחה של ארה"ב וחלקם בשטחה של קנדה.
נגיע לסיור פנורמי בטורונטו, נגיע לבניין העיריה, בניין הפרלמנט והאוניברסיטה.
לאחר ארוחת ערב ניסע למפלי ניאגרה. לאחר התארגנות, נצא לצפות במפלים המוארים.
לינה מפלי ניאגרה – קנדה

יום 4 רביעי: מפלי הניאגרה – שעון הפרחים – מפלי איתקה – ווטקינס גלן – הריסבורג
את היום נתחיל בצעדה לאורך הטיילת. נרד אל הנהר לשייט לכיוון המפלים, נתרטב קלות מערפילי המים שהמפלים יוצרים. ניסע לביקור בשעון הפרחים.
נעבור את הגבול חזרה לארה"ב.
נגיע אל תצפית המפלים מצידם האמריקאי, נסייר באי העז ונצפה במפלים מזוויות נוספות, אי שלושת האחיות, מפל הינומת הכלה. נסייר לאורך הטיילת ונצפה במלים מזוויות שונות.
נצא בדרכנו דרומה עד העיירה הציורית איתקה, בה נמצאת אחת האוניברסיטאות המפורסמות של ארה"ב אוניברסיטת קורנל היוקרתית, נבקר במפלים.
ווטקינס גלן – הליכה קצרה בקניון עם סדרת מפלים נחמדים.
ערב מתוק. ביקור בהרשי – מפעל השוקולד הגדול בעולם, נעלה לרכבים המיוחדים שיובילו אותנו בינות למחלקות הייצור של השוקולד המפורסם. נטעם מהמתוק,
לינה: הריסבורג

יום 5 חמישי: וושינגטון
את היום כולו נקדיש לוושינגטון בירת ארה"ב. נבקר באתרים המפורסמים: מרחבת הביטחון העוטפת את הבית הלבן נוכל לצפות במעונו של נשיא ארה"ב. נהלך בגן האנדרטאות המרשים, נטפס לפסלו של לינקולן, נעמוד ליד הפסל הענק של מרטין לותר קינג וליד האנדרטאות המרשימות למלחמות ווייטנאם וקוריאה. נסייר במדפיס הממשלתי האמריקאי (באם ייפתח עד מועד ביקורנו). ביקור במוזיאון השואה הידוע של וושינגטון בו נצעד ונלווה את הנער דניאל לאורך ימי חייו ועד מותו בידי הנאצים. נבקר במוזיאון התעופה והחלל. נגיע ונוכל לראות ולצלם את גבעת הקפיטול. נעצור לצילום ליד פסל איבו ג'ימה המפורסם ממלחמת העולם השנייה.
לינה: וושינגטון

יום 6 שישי: האמיש – פילדלפיה
נצא מזרחה מוושינגטון לאזור בו מתגוררים אנשי האמיש. כת גרמנית שהיגרה לארה"ב לפני כ – 160 שנה ושומרת באדיקות רבה על מנהגיה מתקופת המאה ה – 19 כולל שימוש בעגלות רתומות לסוסים, ביגוד מאופנת המאה ה – 19 ועוד.
נבקר בפילדלפיה עיר החרות האמריקאית, נראה את פעמון החירות המפורסם ונשמע את סיפורו "האמיתי", נעבור לבית הכנסת הסמוך בו נמצאת האנדרטה לזכרו של יוני נתניהו בחצר בית הכנסת גם אנדרטה לקצין יהודי בכיר ששירת בחיל הים האמריקאי ונושא בחובו סיפור מאוד מעניין. ניסע דרך שדרת דגלי האומות ונגיע לצילום ליד פסלו של "רוקי" הממוקם על מדרגות הספרייה העירונית.
לינה: פילדלפיה

יום 7 שבת: פילדלפיה
את השבת נבלה עם קהילת מקווה ישראל, אחת מהקהילות העתיקות שבארה"ב. בחצר בית הכנסת אנדרטה ליוני נתניהו ואנדרטה נוספת לקצין חיל הים האמריקאי – יהודי גאה שאת סיפורו נספר במקום.
לינה פילדלפיה

יום 8 ראשון: פילדלפיה – ניו יורק – אוהל (קבר) הרבי מלובביץ
נגיע אל העיר ומיד נצא להכיר אותה, נצעד ונראה את בניין האמפייר סטייט, רוקפלר סנטר, השדרה ה – 5  על חנויותיה המפוארות, מגדל טראמפ, נבקר בפארק הידוע הסנטרל פארק.
נעלה לתצפית ונוכל לצפות במרחבי ניו יורק – מהגובה. לאחר ארוחת הערב סיור בכיכר הטיימס. במהלך היום נבקר באוהל הרבי מלובביץ.
לינה במנהטן ניו יורק

יום 9 שני: ניו יורק – לאס ווגס
הבקר נצא לגלות את מכמניה של ה– “BIG APPLE”, נעבור ונסייר באתרי העיר הידועים בדאון טאון – אזור העסקים של העיר. אל העיר נגיע ברכבת התחתית ונרד בתחנה שנבנתה מחדש לאחר האסון, תחנה מדהימה בצורת יונת שלום לבנה. נבקר בגראונד זירו זירו אתר הזיכרון המרשים של מגדלי התאומים, נראה את הוול סטריט, הבורסה ומבני הממשל העירוניים ועוד. נצא לשייט ממנהטן לאי סטייטן איילנד, שבזמנו היה המקום הראשון אליו הגיעו המהגרים לארה"ב. במהלך השיט נחלוף על פני פסל החירות ונראה את מנהטן מסיפונה של המעבורת.
ארוחה מוקדמת ואנחנו יוצאים לשדה התעופה לטיסתנו ללס ווגס.
נגיע בשעת לילה מאוחרת. העברה למלון.
לינה בלאס ווגס

יום 10 שלישי: לאס ווגס – וויליאמס – הגרנד קניון הגדה הדרומית – טובא
נצא דרומה לכיוון אחד משיאי הטיול הגרנד קניון. בדרכנו נגיע לעיירה ויליאמס היושבת על צומת הדרכים של כביש 66 ROUTE. כביש 66 מפורסם בתרבות האמריקאית בהיותו הדרך הראשונה שחצתה את ארה"ב לכיוון מערב בזמן הבהלה לזהב. על דרך זו נכתבו שירים, יש אופנה ומוצרים שונים הנקראים בשם זה. בעיירה נמצא מזכרות ועיצובים התואמים את תקופת הזהב של הכביש.
ניכנס אל הגרנד מצדו הדרומי של הקניון – נעצור בנקודות תצפית שונות. מכל נקודת תצפית נצפה בתצורות נוף שונות וצבעים שוני וגוונים שונים. ממדיו  של הקניון הקנו לו את שמו, אורכו למעלה מ – 400 ק"מ, רוחבו נע בין 15 ל-30 ק"מ ועומקו כ- 1,600 מר'. במרכז הקניון עובר נהר הקולורדו.
לינה – טובא

יום 11 רביעי: גשר הנבאחו – פייג' (פרסת הסוס) – סכר הגלן – פ. ברייס – KANAB
נצא צפונה לכיוון העיירה פייג'. בדרך נעצור לביקור בגשר הנבאחו העבר מעל הנהר. נרד בדרך מפותלת עד הנהר עצמו. נחזור לכביש הראשי נמשיך צפונה.
נגיע לעיירה פייג', נעלה לתצפית ייחודית ויפה על נהר הקולורדו מנקודה הנקראת "פרסת הסוס" – תפנית חדה של 270 מעלות של זרימת נהר הקולורדו – בצורת פרסה.
נמשיך לסכר הגלן שעל נהר הקולורדו. ניכנס אל מרכז המבקרים, במרכז תצוגה והסבר על המבנה הטופוגרפי של האזור ותצפית יפה על נהר הקולורדו. הסכר נבנה בשנות ה 50 של המאה שעברה. בניית הסכר נעשתה במטרה לווסת את זרימת נהר הקולורדו ולייצור חשמל. בניית הסכר יצרה את אגם פאוול שהוא האגם המלאכותי השני בגדלו בארה"ב.
נמשיך לקניון ברייס. למרות ששטחו רק כ 145 קמ"ר, נחשב ליפה ביותר. תוך כדי סיור על גדות הקניון נוכל לראות תבליטי ההודוס בגווני אדום ולבן – מדהימים ביופיים. הקניון הנקרא על שם מנהיג מורמוני – אביעזר ברייס שחי בקניון מספר שנים ויצא באמירה מפורסמת על האזור ״מקום של גיהינום לאבד בו פרה״. הפארק נמצא בגובה של כ 2,400 מר' מעל פני הים. הרוחות, הגשמים והשלגים הם אלה שיצרו את תצורות הנוף הייחודיות המכונות בשם הודוס. לאחר הביקור בברייס קניון נצא ללינה בקנאב. העיירה ידועה כאתר צילומים של סרטי מערבונים.
לינה קנאב

יום 12 – יום חמישי: קנאב –- פארק ציון – לאס ווגס
לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בפארק הלאומי ציון. קניון שהתגלה על ידי מורמונים, מבחינתם המקום היה מדהים ושמימי והם נתנו לו את השם – ציון, על שמה של ארץ הקודש. שטחו של הפארק 593 קמ"ר. נבקר בתחתית הקניון ונראה את  שלושת הצוקים הענקיים הנקראים על שם האבות – אברהם יצחק ויעקב. נלך בעמק, בצמוד לנהר בשם נהר הבתולה, נצפה בנופי הצוקים היפים בגוון האדמדם. אורכו של הקניון 24 ק"מ ועומקו מגיע עד 800 מר'. האקלים שבאזור מאפשר קיום מגוון גדול של בעלי חיים, בעלי כנף וצמחיה.
מפארק ציון נצא חזרה ללאס ווגס המוארת.
לינה – לאס ווגס

יום 13 שישי: לאס ווגס – הר צרלסטון – הקניון האדום – לאס ווגס
נסיעה קצרה לפסגת הר צ'רלסטון המתנשא לגובה של כ 3700 מר'. בחורף משמש כאתר סקי. מהפסגה ניתן להשקיף על המרחב כולו.
נמשיך אל דרך הנוף העוברת בתוך הקניון האדום שכשמו כן הוא.
נחזור לעיר הכנות לשבת.
לינה לאס ווגס

יום 14 שבת: לאס ווגס
תפילות וסעודות השבת עם קהילת חב"ד המקומית. במוצאי שבת יציאה וסיור "בסטריפ".
לינה לאס ווגס

יום 15 ראשון: לאס ווגס – קליקו – בראסטו – בייקרספילד
נצא לכיוון עיירת הנפט בייקרספילד, בדרך נבקר בעיירת הכורים הנטושה "קליקו" CALICO. העיירה נבנתה בסוף המאה ה-19 בתקופה הידועה "כבהלה לזהב", כאשר אנשים רבים עברו מערבה לחפש זהב. במקום פעלו כ – 50 מכרות כסף. עם ירידת ערכו וחוסר הכדאיות בכריית המחצב, המקום נעזב. מספר מבנים שופצו והם מאפשרים לנו לחוות את צורת החיים של המהגרים מערבה בתקופת הבהלה לזהב ואנשי המערבונים.
בדרך נעבור צומת דרכים ורכבות מרכזית – העיירה ברסטאו דרכה עוברים מספר כבישים מהירים, וקווי רכבת, המחברים את חלקיה השונים של ארה"ב. כולל הדרך המפורסמת ביותר שהפכה למותג בתרבות האמריקאית –  כביש 66. נגיע אל סכר ההובר המפורסם שנבנה בתחילת המאה הקודמת במטרה לסכור את מימי נהר הקולרדו למטרות חקלאות וייצור חשמל.
לינה בייקרספילד

יום 16 שני: בייקספילד – סקויה או יוסמיטי – מודסטו
את היום נקדיש לאחד מהפארקים הלאומיים המפורסמים בארה"ב ובעולם. פארק היוסמטי – ריכוז גדול של צוקי גרניט ענקיים – המפורסם שבהם – "אל קפיטן". נעפיל (בנסיעה) לרכס הרי הסיירה נבאדה ונגלוש לעמק היוסמטי. נראה את מפל ההינומה – מפל היוסמטי, אחד הגבוהים בעולם. אם יתמזל מזלנו נוכל לצפות בבעלי חיים מסוגים שונים. נעצור למספר תצפיות על הפארק לחילופין ובהתאם למצב התחבורה ביוסמיטי, שהוא גרוע מאוד.
הפארק הלאומי סקוויה ופרק קינגס קניון

פארק לאומי שבו נמצאים העצים הגדולים ביותר בעולם, שוכן ליד פרק קינגס קניון, הפרשי הגובה בין השניים הוא 4,000 מר'. הפרשי הגובה יוצרים מספר אזורי טבע וצמחיה. הר ויטני נחשב לאחד הגבוהים ביותר בארה"ב. נרד אל האגם הנסתר שנמצא בתחתיתו של הקינגס קניון. נשוטט ביו עצי הענק. נעלה לנקודות תצפית על נוף מרהיב ביופי.
לינה מודסטו

יום 17 שלישי: מודסטו – סאן פרנסיסקו – מונטריי
היום אנו מבקרים באחת הערים היפות בעולם – סאן פרנסיסקו המכונה גם "פריז של המערב". נתחיל במרכז העירוני בו נמצאים מבני הציבור של העיר, נחצה את רובע קסטרו ונעלה לגבעות התאומות נעבור ברחוב הפרחים (לומברד) ונגיע לרציף 39 – רציף הדייגים שלחוף האוקיינוס. נצא לשייט אל עבר גשר הזהב ונקיף את האי אלקטרז שעליו נמצא הכלא המפורסם בעולם. בחזרתנו, נחצה את גשר הזהב ונוכל לצפות על העיר. נבקר בצ'יינה טאון – הרובע הסיני הידוע של העיר. נגיע  ל – Union Square, כיכר היוניון (כיכר האיחוד) שקבלה את שמה מההפגנות שהתקיימו במקום בתמיכה בצבא האיחוד בזמן מלחמת האזרחים, האזור בן כ – 10 ק"מ ומהווה היום מרכז בילוי ובו חנויות מותג, תיאטראות בתי מלון ובתי קפה. לאחר ארוחת הערב נצא לכיוון כביש החוף ללינה באחת מהעיירות.
לינה באזור

יום 18 – רביעי:  כביש 1 –  מונטריי – מדונה – סולבנג – סנטה ברברה – לוס אנג'לס
עלייה על כביש 1 הנקרא  אל קמינו ריאל – דרך המלך.
עצירה ראשונה ב POINT PIGION, מגדלור תצפית עתיק עם סיפור מעניין.
תחנה 2 בעיירת הנופש מונטריי, נעצור לכוס קפה על חוף האוקיינוס.
נמשיך בנסיעה מזרחה לתצפית פילי הים, מקבץ ענק של פילי ים שבחרו חוף זה לביתם.
המשך דרכנו דרך הרי סנטה אינז לעיר סאן לואיס אוביספו ונבקר במלון ייחודי כשכל 109 חדריו מעוצבים ומרוהטים בעיצוב מוזר ושונה – לא לפספס ביקור בחדרי השירותים.
משם ניסע ונבקר בעיירה סולבנג, המעוצבת בסגנון עיירה בדנמרק, בתחילת המאה הקודמת התנחלו שם מהגרים דנים שהתקבצו מאזורים שונים בארה"ב.
האתר האחרון בו נבקר לפני הגיענו ללוס אנג'לס העיר סנטה ברברה הנחשבת לריביירה של קליפורניה בגלל מזג האוויר הנוח שלה. בעיר התגורר הנשיא לשעבר רונלד רייגן. נבקר במתחם המנזר ונלמד את סיפור המנזרים שנבנו בין סן דיאגו לסן פרנסיסקו.
לינה: לוס אנג'לס

יום 19 חמישי: לוס אנג'לס – יוניברסל סטודיו
את היום כולו נבלה ביוניברסל סטודיו
לינה לוס אנג'לס 

יום 20 שישי: לוס אנג'לס
לוס אנג'לס היא מרכז בינלאומי לעסקים, למסחר, לתרבות ובידור, לתקשורת מדע וטכנולוגיה, לאופנה וחינוך. את סיורנו נתחיל בהעפלה אל השלט המפורסם "הוליווד"
נסייר  ב"הוליווד"  (Hollywood) נלך "בשדרת הכוכבים" המפורסמת  וברחבת התיאטרון הסיני נמשיך דרך שדרות סנסט (Sunset Blvd) לכיוון "בוורלי הילס" השכונה בה מתגוררים עשירי לוס אנג'לס, כוכבי טלוויזיה וקולנוע, זמרים, שדרנים מפורסמים והאנשים שיכולים להרשות לעצמם  להתגורר בלב העניינים ומצד שני לחיות רחוק מההמולה.
להשלמת התמונה נחלוף ב"רודיאו דרייב  (Rodeo Drive) "רחוב הקניות היוקרתי ביותר בלוס אנג'לס ואחד מהיקרים ביותר בעולם.
חוויה מיחדת במינה הינה סיור באזור התעלות של ווניס ביץ' – שכונת מגורים המרושתת בתעלות עם סירות גונדולה. משם נמשיך לטיילת החוף "ווניס ביץVenice Beach)" ) – מקום פעילותם של אמנים ואנשי בוהמה רבים.
נקנח במדרחוב של "סנטה מוניקה(Santa Monica)  " השוקק חיים, עמוס נגני רחוב, בתי קולנוע, ברים ובתי קפה. הכנות לשבת.
לינה: לוס אנג'לס

יום 21 שבת: לוס אנג'לס
את השבת נבלה בקרב קהילה מקומית חמה שתמיד אנחנו שמחים להתארח אצלה.
לינה: לוס אנג'לס

 יום 22 – ראשון: לוס אנג'לס – סאן דיאגו – לוס אנג'לס
יום גדוש לפנינו, סאן דיאגו העיר השנייה בגודלה בקליפורניה, עיר שהתפתחה בעקבות מלחמת העולם השנייה בה שכנו מספר בסיסים של חיל הים. עיר יפה שבה מקומות מעניינים ומיוחדים שבהם נבקר. הנמל, כפר הים, חצי האי קורנאדו שבו נמצא המלון שנבנה כולו מעץ בשנת 1888 ומתפקד עד היום. כל עשירי העולם ושחקנים בילו בין כתליו במרוצת השנים. פארק בלבואה והעיר העתיקה. ביקור במוזיאון נושאת המטוסים המפורסמת המידויי. עם ערב נגיע ללוס אנג'לס.
לינה – לוס אנג'לס

יום 23 רביעי: לוס אנג'לס – תל אביב
מסתיים טיולנו המרתק, העברה לשדה התעופה

יום 24/25  תל אביב
הנחיתה בישראל ביום ה 24 בערב או בלילה

לקריאת כתבה על מערב קנדה וצפון ארצות הברית לחץ

לקריאה נוספת לחץ

לפרטים: 0722511902

Print Friendly, PDF & Email

תאריכי הטיול

05.5.2024 – 28.5.2024
27.10.2024 – 19.11.2024

 

מידע נוסף אודות ארצות הברית שומרי מסורת 24 ימים

המחיר כולל:
טיסה בינל"א: ת"א – בוסטון, לוס אנג'לס ת"א
טיסת פנים (לא כולל עלות המזוודה, ישולם לחברת התעופה בצ'ק אין ע"י הלקוח)
אירוח בבתי מלון דרגת תיירות טובה
ארוחות בוקר
כריכים לצהרים
ארוחות ערב כשרות
העברות משדות התעופה למלונות וחזרה מהמלונות לשדות התעופה
הדרכה בעברית
כניסות לכל האתרים
כניסות לכל הפארקים שבמסלול
רכבים ממוזגים
טיפים לנותני השירות המקומיים – לא כולל המדריך (נהוג לתת $4-$5 לנוסע ליום)

המחיר אינו כולל:
ארוחות שלא פורטו
ביטוחי נסיעה, בריאות ומטען
כל מה שלא נכלל בסעיף המחיר כולל

ביטוח בריאות ומטען – ניתן כיום לבצע ביטוח בריאות ומטען 180 יום לפני יציאת הטיול, התשלום הנו עבור מספר ימי הטיול בלבד, אך הוא תקף החל מ – 180 יום לפני היציאה.

וויזה – הכניסה לארה"ב מחייבת וויזה בתוקף, למי שיש דרכון ביומטרי שהוצא ל 10 שנים יוכל לקבל וויזה אלקטרונית ESTA

שינויים בתוכנית: ניתן בתאום מראש לשנות את מועד היציאה או החזרה, להוסיף יעדים נוספים, לשלב קרוז ועוד.

מחיר ארצות הברית שומרי מסורת 24 ימים

ימים ולילות תאריכים נוסע בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר נוסע 3 ו- 4 (כל אחד)
24 ימים - 22 לילות 05.05.24 $8,190 $1,600 $7,690
24 ימים - 22 לילות 27.10.24 - 19.11.24

עדיין מתלבטים? יועצי התיירות שלנו ישמחו לסייע לכם

טיולים נוספים

דילוג לתוכן