ארצות הברית החוף המזרחי ואורלנדו

ניו יורק – החוף המזרחי – אורלנדו – ארה"ב 2023
14 ימים – 12 לילות * 2 פארקים של דיסני, (לבחירה) – 2 ימים ביוניברסל סטודיו –  ניו יורק (כולל שיט) – טורונטו – 1000 האיים (כולל שיט) * מפלי הניאגרה (כולל שיט) – וושינגטון * פילדלפיה – אורלנדו כולל 5 פארקים

יציאות מובטחות

לקריאה נוספת לחץ

 

לפרטים 0722511902

הזמן עכשיו את החופשה המושלמת שלך

ארצות הברית החוף המזרחי ואורלנדו

טיול משפחות
ניו יורק – החוף המזרחי ואורלנדו – ארה"ב 2023
14 ימים – 12 לילות
2 פארקים של דיסני – לבחירה מתוך 4
יומיים ביוניברסל סטודיו UNIVERSAL STUDIO
ניו יורק (כולל שיט) – טורונטו – 1000 האיים (כולל שיט)
מפלי הניאגרה (כולל שיט) – וושינגטון
פילדלפיה – אורלנדו כולל 5 פארקים

שיט: 3 הפלגות:
1. מפלי הניאגרה
2. אלף האיים
3. מנהטן

סיורי ערים:
* ניו-יורק * טורונטו * וושינגטון *פילדלפיה

אתרים:
כת האמיש * עולם השוקולד של הרשי * פעמון החרות * מוזיאון התעופה והחלל * גבעת הקפיטול

5 פארקים באורלנדו:
2 פרקים של דיסני – 2 פרקים של יוניברסל – works wonder

מסלול ארצות הברית החוף המזרחי ואורלנדו

ניו יורק – החוף המזרחי ואורלנדו – ארה"ב 2023
14 ימים –12 לילות – טיול פרטי מאורגן
2 פארקים של דיסני, לבחירה – 2 פארקים של יוניברסל סטודיו
ניו יורק (כולל שיט) –- טורונטו – 1000 האיים (כולל שיט)
מפלי הניאגרה (כולל שיט) – וושינגטון, פעמון החרות
וונדר וורקס – wonder works

 

מסלול הטיול

יום  – 1 חמישי : ת"א – ניו יורק
טיסת בקר מת"א לניו יורק, הגעה בשעות אחה"צ, העברה למלון במנהטן
לינה מנהטן ניו יורק

יום 2 – שישי: ניו יורק
הבקר נצא לגלות את מכמניה של ה– “BIG APPLE”, נעבור ונסייר באתרי העיר הידועים בדאון טאון – אזור העסקים של העיר, נראה את הגראונד זירו אתר הזיכרון המרשים של מגדלי התאומים, את הוול סטריט, הבורסה ומבני הממשל העירוניים ועוד. נצא לשייט ממנהטן לאי סטייטן איילנד, שבזמנו היה המקום הראשון אליו הגיעו המהגרים לארה"ב. במהלך השיט נחלוף על פני פסל החירות ונראה את מנהטן מסיפונה של המעבורת.
לינה מנהטן ניו יורק

יום 3 שבת: ניו יורק – עליה לתצפית מגדל האמפייר סטייט
לאחר היכרותנו הראשונית עם העיר, נוכל להעמיק את ההיכרות עם העיר. היום נבקר ונראה את בניין האמפייר סטייט, רוקפלר סנטר, השדרה ה – 5  על חנויותיה המפוארות, מגדל טראמפ, הסנטרל פארק וכיכר הטיימס, לקינוח, נעלה לתצפית מגדל האמפייר סטייט ונוכל לצפות בכל העיר פרוסה לפנינו.
לינה מנהטן ניו יורק

יום 4 ראשון: ניו יורק – מפלי הניאגרה 
נעזוב את העיר בנסיעה צפונה, מים, שמים כחולים ונוף מדהים! – בדרכנו נחצה את העיר ניו יורק ואת מדינת ניו יורק.  נחצה את שרשרת הרי הקטסקילס, אזור בן כ 15,000 קמ״ר, משופע בנחלים, אגמים, נהרות ועצים לרוב. נוכל להבחין בצבע השולט – ירוק בכל גווניו, ובנופים המרהיבים שלאורך הדרך.  נגיע אל אגמי האצבעות ומפלי הצ'יקוואגה נבקר בקניון ווטקינס גלן ומפלי המים הזורמים לאורכו, נרד בקניון ונחזה במפלי המים הניתזים מכל עבר.
נצפין לאורך אגם הסנקה ומשם מערבה אל מפלי הניאגרה – "מים רועמים" כפי שכינו אותם האינדיאנים. נבקר באי העז המפצל את נהר הניאגרה למפל הקנדי והאמריקאי ובאי שלושת האחיות מהם נצפה על זרימת נהר הניאגרה אל המפלים. עם ערב נחצה את הגבול לקנדה ונצא לחזות בתצוגת האורות הצבעונית על המפלים. את הלילה נעביר בצד הקנדי של המפלים ונוכל לבקר בקזינו "ניאגרה" הממוקם על שפת המפלים. בקרבת המלון בו נלון.

יום  5 שני: מפלי הניאגרה – טורונטו – 1000 האיים
עם בוקר נצא לשייט בספינת "עלמת הערפל" ונחוש את עוצמת המפלים (בחורף, כאשר אין שייט, נרד למנהרת הרוחות), נחל בנסיעה לביקור בשעון הפרחים ונצפה לעבר תחנת הכוח האמריקאית. בצהרים נגיע לטורונטו, העיר הגדולה בקנדה. נסייר בבית העיריה הישן והחדש, בבניין הפרלמנט המחוזי ובמרכז איטון – אחד ממרכזי הקניות הגדולים בקנדה שחלקו בנוי תת קרקעית בגלל החורף הקשה שבאזור. מעליו מתנשאים מגדלי משרדים המחוברים ביניהם תת קרקעית. נצפה במגדל CN  מגדל התקשורת המשקיף על העיר.

יום 6 שלישי: אלף האיים 
הבוקר נצא לשייט בין הנופים הקסומים של "אלף האיים" האיים הרבים ממוקמים באזור המוצא של נהר הסנט לורן מאגם אונטריו. באזור למעלה מ 1600 איים, על חלקם נבנו בתי ם וארמונות קיץ וחלקם אינם מיושבים כלל.
מאזור אלף האיים נצא בדרכינו דרומה, נחצה את מדינת ניו יורק עד הגיענו לניו ג'רזי.  (בחודשי החורף הטיול לא יבקר באלף האיים ובמקום זאת נבקר בעיירה ניאגרה על האגם עיירת תיירות יפיפייה השוכנת על גדות האגם).
לינה באזור ניו ג'רזי

יום 7 רביעי: פילדלפיה – וושינגטון
יציאה מניו יורק דרך ניו ג'רזי ופנסילבניה אל עיר האחווה פילדלפיה. עם הגעתנו נצא לסיור פנורמי, כולל שדרת בנג'מין פרנקלין, אלפרט וואלי (הרחוב המיושב העתיק ביותר באמריקה) ועוד. בהגיענו אל הרובע ההיסטורי של פילדלפיה נבקר בפעמון החירות המפורסם שצלצולו זימן את התושבים לשמיעת ההכרזה, בכיכר החוקה ובאולם החוקה, אחד מסמלי החירות באמריקה.
ביציאה מפילדלפיה נראה את המדרגות המפורסמות מהסרט "רוקי".
נמשיך למחוז לנקסטר, ביתם של אנשי האמיש. בני האמיש – נוצרים, המשתייכים לזרם האנבפטיסטים, שהחל את דרכו במאה ה-16 בשוויץ. הם ידועים באורח החיים הצנוע והסגפני שלהם ובסירובם לאמץ את אורח החיים המודרני. מזהים אותם, בדרך כלל, בשל לבושם הצנוע ונסיעתם בכרכרות רתומות לסוסים. בני האמיש החלו את דרכם בשוויץ וממנה היגרו למדינת פנסילבניה, שבארצות הברית. חוקי הכנסייה שולטים בכל תחום בחייהם של בני הקהילה וכוללים איסור על שימוש בחשמל, טלפונים ומכוניות. הם מתנתקים מהעולם החיצוני ומקיימים מערכת חינוך עצמאית, המקנה חינוך לילדים במשך שמונה שנים, שהוא משך זמן, אשר מספיק לדעתם, להקנות לילדים את כל הידע הנדרש לשם קיום אורח החיים של הקהילה. התנגדותם לכל סממן של קידמה נובע מהאופי החברתי של הקהילה ומהידיעה ששימוש בכל אחד מכלי  המודרניזציה יעודד עצמאות, ויוביל לירידה בתלות בקבוצה ולהיחלשות התא המשפחתי, שהוא המרכיב החשוב  ביותר בתרבות האמיש. נתחיל את הביקור בנסיעה בכרכרת אמיש אותנטית בנופי החוות החקלאיות, נבקר בשוק האמיש, שם נוכל לקנות עבודות יד אמנותיות ולטעום מוצרים מתוצרתם.
נמשיך בנסיעה, נגיע לוושינגטון

יום 8 וושינגטון – אורלנדו
וָושִׁינְגְטוֹן דִי. סִי. (באנגלית: C .D Washington) עיר הבירה של ארצות הברית. העיר הוקמה ב-16 ביולי  1790, כעירייה נפרדת בתוך מחוז קולומביה (District of Columbia). חקיקת הקונגרס ב-1871 יצרה ממשל אחיד לטריטוריה הפדרלית כולה, בפועל איחדה את העיר עם המחוז לישות פדרלית אחת.
וושינגטון די. סי. נקראת על שמו של נשיאה הראשון של ארצות הברית, ג'ורג' וושינגטון, וצמד האותיות די.סי מייצגות את המחוז השיפוטי בו היא נמצאת (District of Columbia).
העיר ממוקמת על גדתו הצפונית של נהר הפוטומק. העיר גובלת במדינת וירג'יניה בדרום-מערב, ובמדינת מרילנד מצדדיה האחרים. בעיר מתגוררים מעל 600 אלף תושבים; אך במהלך שבוע העבודה עולה אוכלוסייתה על  מיליון תושבים, המגיעים אליה מהפרוורים שמסביבה. באזור המטרופוליטני של וושינגטון מתגוררים כ-5.4  מיליון תושבים, מה שהופך אותו לאזור המטרופוליטני השמיני בגודלו בארצות הברית.
המרכז של כל שלוש רשויות הממשל הפדרלי של ארצות הברית ממוקמים בוושינגטון: הרשות המחוקקת (הקפיטול). הרשות המבצעת – הבית הלבן, לצד מחלקות הממשל הפדרלי השונות וסוכנויותיו, והרשות השופטת – בית המשפט העליון של ארצות הברית ובתי המשפט הפדרליים (מרכזיים). בעיר מוזיאונים ואנדרטאות לאומיות רבות.
נתחיל את היום בביקור בבית הקברות הלאומי ארלינגטון נצפה בטקס החלפת המשמרות, נבקר באתר הקבורה של משפחת קנדי.
נמשיך לביקור באזור האנדרטאות המרשימות ולאורך השדרה המגיעה עד גבעת הקפיטול. נראה את האנדרטה של תומס ג’פרסון, הנשיא ה – 3 של ארה"ב. סביב האנדרטה גדלים עצי הדובדבנים המפורסמים.
נמשיך לאנדרטות של לינקולן, הנשיא ה – 16 שלחם נגד העבדות ונרצח בשנת 1865 בזמן שצפה בהצגה.
האנדרטה המרשימה של מרטין לותר קינג, המנהיג הידוע של הקהילה האפרו אמריקאית שנרצח בשנת 1968. האנדרטאות המנציחות את מלחמות קוריאה ומלחמת ויאטנאם. ממשיכים, לצפייה מרחוק בבית הלבן.
נמשיך לאורך השדרה עד לגבעת הקפיטול מקום משכנו של הסנט.  נסיים בביקור במוזאון התעופה והחלל.
העברה לשדה התעופה, טיסה לאורלנדו, עם ההגעה העברה למלון.
לחילופין ניתן לקבל באורלנדו (בעלות נוספת) רכב שכור שיקל מאוד על הביקור בעיר.                                                              לינה אורלנדו

ימים 9 – 10 שישי – שבת, בילוי ב – 2 פרקים של דיסני לבחירה מתוך 4 הפרקים של דיסני
מג'יק קינגדום פארק זהו המקום בו תפגשו פילים מעופפים, ספלים מרקדים ונסיכות אמתיות לגמרי! זהו גם ביתם של כמה מההרים הגבוהים ביותר בפלורידה- הרי הממלכה הקסומה. בפארק מג'יק קינגדום תוכלו לצאת למסע מופלא ברכבת הרים אשר מטפסת במעלה ההרים וצוללת מטה לעומק של 5 קומות, להפליג בספינת פיראטים עם קפטן ג'ק ספארו, לפגוש את דמויות דיסני האהובות וליהנות מעוד שפע של הפתעות קסומות ומרגשות…
פארק אפקוט (Epcotפארק אפקוט מציע מסע מסביב לעולם, ואל תוך הדמיון. לצלול למעמקי האוקיינוס עם נמו וחברים, להמריא למרומים על גלשון טיסה בחוויה עוצרת נשימה, לחוות טיסת חלל למאדים ולהבין שכאן, השמים הם לא הגבול…
אולפני דיסני לפגוש מקרוב את תעשיית הסרטים של דיסני. לצאת למסע אינטראקטיבי D4 אל "צעצוע של סיפור", לצלול 13 קומות באזור הדמדומים של "מגדל האימה" לחוות את ההרפתקה של "מסע בין כוכבים" ולחוש את ההתרגשות שבתעשיית הסרטים
ממלכת החיות של דיסני אסיה, אפריקה, מעמקי הים, ומפגשים פרהיסטוריים- כולם ממתינים להרפתקנים שמבקרים בממלכת החיות של דיסני. צאו ברכבת המהירה למשלחת אל האוורסט, צפו במחזה המוסיקלי הקסום של מלך האריות, חקרו את הסוואנה של אפריקה בחוויית ספארי יוצאת דופן המאפשרת מפגש עם מגוון עצום של בע"ח ועוד.

ימים ראשון – שני 11-12, בילוי יומיים בשני הפרקים של יוניברסל סטודיו
Universal Studios Florida
Universal’s Islands of Adventure כולל הרי פוטר

יום 13 – שלישי: WONDER WORKS
בואו לחקור את מעבדת פרופסור וונדרס. למעלה מ-100 תערוכות אינטראקטיביות! להישרף ברוחות של 74 קמ"ש בכוח הוריקן, להסתובב 360 מעלות בג'ירו אימון האסטרונאוטים שלנו, ליצור מוזיקה בפסנתר הרצפה שלנו, לחייך, לצחוק ולבלות זמן איכות בחקירה עם כמה קומות של כיף אינטראקטיבי!
העברה לשדה התעופה

יום 14- חמישי: נחיתה בישראל

לפרטים והרשמה 0722511902

המלון באורלנדו ממוקם באזור מסעדות וקניות בו ניתן למצוא מסעדות מזון מהיר ומסעדות בסגנונות שונים.
מהמלון יש הסעות לפרקים השונים

 

 

Print Friendly, PDF & Email

תאריכי הטיול

יציאת הטיול בכל שבוע

מידע נוסף אודות ארצות הברית החוף המזרחי ואורלנדו

המחיר כולל:
טיסות בינלאומיות
מיסי נמל והיטלי דלק
טיסת פנים – לא כולל את עלות המזוודה שתשולם ישירות בשדה התעופה
אירוח במלונות דרגת תיירות טובה
ארוחות בוקר
כניסות לכל האתרים
כניסות לכל פארקים (המופיעים בתוכנית) באורלנדו
סיורים מודרכים
רכבים ממוזגים
הדרכה בעברית

המחיר אינו כולל:
ארוחות שלא פורטו
ביטוחי נסיעה, בריאות ומטען
כל מה שלא נכלל בסעיף המחיר כולל

ביטוח בריאות ומטען – ניתן כיום לבצע ביטוח בריאות ומטען 120 יום לפני יציאת הטיול, התשלום הנו עבור מספר ימי הטיול בלבד, אך הוא תקף החל מ – 120 יום לפני היציאה,

שינויים: ניתן לשנות את מועדי הטיסות, להוסיף יעדים, לשלב קרוז

יציאת הטיולים מובטחת
הכניסה לארה"ב מחייבת וויזה!

הערות:
ניתן לשלב קרוז בתום הטיול, לבלות בניו יורק או כל יעד נוסף בארה"ב
הטיול הוא פרטי מאורגן, ניתן לביצוע בכל שבוע שתבחרו
ניתן לשנות את תאריך החזרה לארץ,
סדר הביקור בפרקים יותאם לכל משפחה,
המלון בניו יורק במרכז מנהטן והמלון באורלנדו כוללים ארוחת בקר אמריקאית
המלון באורלנדו ממוקם באזור מסעדות וקניות בו ניתן למצוא מסעדות מזון מהיר ומסעדות בסגנונות שונים.
מהמלון יש הסעות לפרקים השונים
הטיסות נרכשות ישירות בחו"ל ולכן לא יחול עליהן חוק הצרכנות
באורלנדו ניתן לקבל רכב (משפחתי) שכור בעלות נוספת של החל מ: $50 לנוסע
ביטוח בריאות ומטען – ניתן כיום לבצע ביטוח בריאות ומטען 120 יום לפני יציאת הטיול, התשלום הנו עבור מספר ימי הטיול בלבד, אך הוא תקף החל מ – 120 יום לפני היציאה

מחיר ארצות הברית החוף המזרחי ואורלנדו

ימים ולילות תאריכים מבוסס על זוג + 2 3 מטיילים בחדר 4 מטיילים בחדר
14 ימים - 12 לילות (אין ימים חופשיים) החל מ - $4,250

עדיין מתלבטים? יועצי התיירות שלנו ישמחו לסייע לכם

טיולים נוספים

דילוג לתוכן