ארה"ב ניו אינגלנד בנהיגה עצמית

בוסטון – ניו פורט – ההרים הלבנים והירוקים

הזמן עכשיו את החופשה המושלמת שלך

ארה"ב ניו אינגלנד בנהיגה עצמית

Trail of Freedom
קווינסי מרקט
נמל בר הרבור
פארק אכדיה
ההרים הלבנים
ההרים הירוקים
ניו פורט
קייפ קוד

מסלול ארה"ב ניו אינגלנד בנהיגה עצמית

ניו אינגלנד NEW ENGLAND– בצבעי השלכת
טיול בנהיגה עצמית 13 ימים -11 לילות
אזור ניו אינגלנד (הפינה הצפונית מזרחית של ארצות הברית) נמצא במרחק נסיעה ממנהטן, אבל מציע נופים ואווירה שונים בתכלית. יש בו יערות עבותים, חופים פראיים, אגמים, בתי חווה אדומי גגות
כרי דשא ומרעה ירוקים, עיירות היסטוריות ובתי אחוזה מרשימים
שש מדינות מרכיבות את ניו-אינגלנד: רוד איילנד, קונטיקט, מסצ'וסטס, ורמונט, ניו המפשייר ומיין. אזור זה נפלא באביב ובקיץ, אבל בסתיו עם השלכת בצבעיה המפורסמים היא יפה במיוחד

ימים 2 -1: טיסה ת"א – בוסטון וסיור בעיר
טיסה לבוסטון, ארה"ב. העיר הידועה "כערש החרות האמריקאית".
לאחר ביצוע תהליך הכניסה לארה"ב, הגירה ומכס, נקבל את הרכב ובהתאם לשעת הנחיתה נתחיל את סיורנו בעיר. בוסטון היא העיר הגדולה ביותר בניו אינגלנד ואחת מהעתיקות בארה"ב. הוקמה ע"י מתיישבים פורטנים שנרדפו וברחו ברחו מאנגליה. העיר הוקמה בשנת 1630. לעיר היסטוריה כמחוללת המאבק בשלטון הבריטי עד שבשנת 1773, השליכו לים, תושבים מקומיים מטען יקר של תה. הדבר נחשב כאחד הגורמים למלחמת העצמאות וההכרזה על הקמת ארה"ב.
נצא לסיור: נצעד בשביל החירות (כ 4 ק"מ) – Freedom Trail העובר ב 16 תחנות היסטוריות. ביקור חובה בשוק המפורסם של בוסטון "קווינסי מרקט", שבו דוכני אוכל מרחבי העולם וחנויות מזכרות מיוחדות. סיור בין האוניברסיטאות המפורסמות בעולם: הרווארד, M.I.T, בוסטון ועוד.
נעבור ליד בניין המפקדה של נשיא ארה"ב הראשון – גורג' וושינגטון. לסיום נצפה/נבקר בבית בו נולד הנשיא קנדי.
אחר הצהריים ניתן לצאת (בתשלום) לשיט מרתק בן מספר שעות, לצפייה בלווייתנים. השייט והצפייה בלווייתנים הוא אחד משיאי הטיול המיוחד שלנו. לאורך השייט, נוכל ליהנות מקרני השמש, משק גלי הים ומשב הרוח על פנינו בעוד אנו צופים בלווייתני הענק רוכבים על הגלים לפנינו כמו צוחקים ושחים לנו סיפור על בנות הים הקסומות הדרות במעמקי הים.
לינה בוסטון

אטרקציות נוספות בתשלום
שייט לווייתניםסיור ברכב האמפיבי
אוטובוס hop on hop off
שייט ערב
שיט וארוחת ערב
מוזיאון מסיבת התה


יום 3: בוסטון – סאלם – פורטסמות – קננבנקפורט

BOSTON – SALEM – PORTSMOUTH – KENNEBUNKPORT
הנסיעה צפונה מבוסטון עוברת ב 4 מדינות השזורות בהיסטוריה מקומית. כמו גם מעבר בין חופים ונופי ים יפים.
תחנתנו הראשונה בעיר סלאם SALEM. סאלם היא עיר חוף היסטורית במחוז אסקס, מסצ'וסטס הממוקמת בחוף הצפוני. התיישבות מתמשכת של האירופים החלה בשנת 1626, וסאלם הפכה לאחד מנמלי הים המשמעותיים ביותר בהיסטוריה האמריקאית המוקדמת. העיר ידועה בשבילי "המכשפות".
למרבה האירוניה האכזרית, אותם מאמינים שנרדפו באנגליה ארצם, הפכו לרודפים וצדקנים צרי אופקים. העיר ידועה במיוחד בצייד מכשפות ובמשפטי ראווה שבו הוצאו להורג נשים חפות מפשע במאה ה 17. בביקורנו בעיר נרגיש, כי אנו עדיין חיים כמו לפני 300 שנה: בכל פינה תחכה לנו מכשפה… החנויות והמוזיאונים מלאים וקשורים לאותן המכשפות שנתלו עד צאת נשמתן. שביל מיוחד מנחה את המבקרים בעקבות האירועים והמקומות שהונצחו ב"משפטי המכשפות בסאלם". נראה כי כל העיר מתפרנסת מאותו צייד מכשפות עתיק. נמשיך בדרכנו לצפייה במגדלור Cape Neddick, המגדלור המצולם ביותר בכל ארה"ב. נעבור דרך העיירה Portsmouth, העיירה העתיקה ביותר בניו-המפשייר – ידועה בזכות הדייג המשגשג ובתיה ההיסטוריים. נמשיך לקננבנקפורט, מקום משכנם של אחוזות הקיץ של הפוליטיקאים העשירים, כולל הנשיא מס' 41 גורג' בוש.
נגיע ליעדנו עיר הידועה וחביבה על סופרים ומשוררים.
לינה KENNEBUNKPORT

יום 4: קננבנקפורט – ויסקסאט – בר הרבור
KENNEBUNKPORT – WISCASSET – BAR HARBOR
נוף מרהיב נשקף לעינינו הבוקר בדרך החוף המתפתלת לאורך האוקיינוס. הנסיעה במדינת מיין לאורך האוקיינוס. נראה את גלי האוקיינוס האטלנטי הנושקים לסלעי החופים נעבור דרך כפרים ציוריים ומיוחדים, בהם נוכל לצפות בדייגים המקומיים הדגים את דגתם. נמשיך בנסיעה צפונה לאורך החופים היפים, עד לעיר באר הרבור.
את היום נקדיש לביקור בכפרי הדייגים המקומיים. הדייגים מסמנים את שטחי הדייג בעזרת מצופים צבעוניים. האזור ידוע בשפע פירות הים ממנו מתפרנסים רבים מתושבי האזור.
מי שאוהב ואוכל, יוכל להנות מפירות ים טריים בהם מתמחה האזור הזה.
לינה בר הרבור

בר הרבור בתשלום נוסף
שייט
סיור מודרך

יום 5: בר הרבור – פארק אכדיה – בר הרבור
BAR HARBOR – ACADIA NATIONAL PARK – BAR HARBOR
את היום נקדיש לפארק הלאומי אכדיה, הראשון מהפרקים בארה"ב. שטחו של הפארק
כ – 200 קמ"ר. הפארק משמר את החי והצומח שבאזור ניו אינגלנד. בפארק פסגות ניצבות, עמקים עמוקים, חופי ים מדהימים ואגמים בהירי מים וצלולים. נבקר במפרץ המכונה הפיורד היחיד לחופו של האוקיינוס האטלנטי במזרח ארה"ב.
במקום דרך סיבובית המקיפה את הפארק, אפשרות לעלות על פסגתו של הר קדילק (ע"ש של חוקר צרפתי בשם זה), מתנא לגובה של 466 מר', הגבוה שבהרי ארה"ב הממוקמים לאורך החוף.
חזרה למלון בבר הרבור

יום 6: בר הרבור – ההרים הלבנים BAR HARBOR – WHITE MOUNTAINS
היום כולו טבע במלוא יופיו –נסיעה בדרכי נוף ב"ההרים הלבנים" – "הגג של ניו-אינגלנד". אזור שופע יערות, כפרים ועיירות כמו היו מצוירים, גשרים קסומים ואתרים היסטוריים פזורים לכל אורכו. וכמובן, בעונת המעבר נוכל להשתאות מיופייה וצבעיה העזים של השלכת המפורסמת.
לינה באזור ההרים הלבנים

יום 7: ההרים הלבנים – וורמונט – סטואי
WHITE MOUNTAINS – VERMONT – NORTHEAST KINGDOM – STOWE
בבוקר ניסע בדרכי נוף ב"הרים הלבנים" המהווים גבול טבעי בין מדינת ניו- המפשייר וורמונט, לכיוון Stowe – כפר בן 200 שנה השוכן על פסגתו של ההר הגבוה ביותר במדינת וורמונט –
Mount Mansfield המרהיב. הנסיעה במרחבי הרים ויערות נחלים וכפרים כמו היו מצוירים.
נעבור דרך הכפר לינדונוויל – Lyndonville, נבקר בחנות של ווילי בכפר גרינסבורו
Willey’s General Store in Greensboro
נמשיך דרך קרפטסברי Craftsbury, כפר ציורי נוסף, עד הגיענו לסטואי.
לינה באזור סטואי

יום 8: סטואי – ההרים הירוקים – ברקשייר
STOWE – GREEN MOUNTAINS – THE BERKSHIRES
נמשיך בנסיעתנו דרומה על כביש מס' 100, בדרך נוף העברת בנופים היפים ביותר של מדינת וורמונט. האזור נקרא ההרים הירוקים הדרך עוברת בהרים, ביערותיו העבותים והצבעוניים בעונת השלכת חודשים ספטמבר ואוקטובר. דרך הכפרים הציורים, הגשרים הבנויים תחת גגות. הרים אלה מהווים את ביתם של הצבאים, הדובים, ובעלי חיים רבים אחרים. אנו חוזרים למדינת מסצ'וסטס אותה עזבנו בימים הראשונים של הטיול. נגיע לעיירה THE BERKSHIRES, ידועה ביופייה וערכיה התרבותיים.
לינה בעיירה BERKSHIRES

יום 9: ברקשיירס – לנוקס – ניו פורט THE BERKSHIRES – LENOX – NEWPORT
היום נעזוב את מדינת וורמונט, ניסע דרך עיירות קטנות, נעבור בעיירה לנוקס מקום מושב הקיץ של התזמורת הסימפונית של בוסטון. בדרכנו למדינה הקטנה ביותר בארה"ב – רוד איילנד.
ניו פורט בעברה עיר נמל.
לינה ניו פורט

יום 10: ניו פורט – קייפ קוד NEWPORT – CAPE COD
בעיניי רבים, ניו פורט נחשבת לעיירת החוף המוכתרת ביותר של ניו-אינגלנד. באזור, בינות צוק Cliff Walk, במפגש בין גלי האוקיינוס האטלנטי והדשאים הירוקים, שוכנות האחוזות המפוארות של משפחות עשירי אמריקה מהמאה ה 19 ותחילת המאה ה 20, כמו משפחת אסטור או ונדרבליט. נבקר באחת מהאחוזות המרהיבות והמפוארות ונוכל לראות איך חיו עשירי אמריקה בפאר של עידן שכבר איננו קיים. בערב נוכל לסעוד את ליבנו במנה המפורסמת של צדפות ניו אינגלנד, הישר מהים אל השולחן. נמשיך בנסיעה לקייפ קוד. אם הגעתם מוקדם לקייפ קוד התחילו את הביקור כבר היום ע"מ שתוכלו להספיק לבקר בכל המקומות המומלצים.
לינה קייפ קוד

יום 11: קייפ קוד CAPE COD
קייפ קוד – חצי אי במדינת מסצ'וסטס. קייפ קוד אחד מאיי המגן הגדולים באזור והוא יוצר מפרץ הנקרא גם מפרץ קייפ קוד. קייפ קוד היה ביתם של שבט הוומפיאנוג במשך מאות שנים ובהמשך, אחת מנקודות ההתיישבות הראשונות של האירופאים. רבים מבני האליטה האמריקאית קבעו שם את ביתם כמו משפחת קנדי. קייפ קוד הוא אחד מהסמלים האמריקאים הידועים והוזכר רבות בסרטים, סדרות ושירים. עם הגעתנו, נוכל ליהנות מדיונות חופי המים, גלי האוקיינוס האטלנטי הרחב והעצום, המגדלורים המתנוססים בינות הגבעות ונוכל גם לצפות בשקיעה המרהיבה. העיר שוכנת לחוף הים אך יש בה גם אזורי צוקים. בדרכנו לעיר נעצור לביקור בפליימוט Plymouth שריד לתקופה הקולוניאלית. במפרץ ניתן לראות את המייפלאואר II, ספינת-העתק של הספינה המפורסמת המייפלאואר. ספינה זו הורדה לים בשנת 1956, ושיחזרה את מסעה ההיסטורי של המייפלאואר המקורית מנמל פלימות' שבאנגליה לקייפ קוד שבמסצ'וסטס, ארצות הברית. הספינה היא העתק מדויק של הספינה המקורית. פליימות', המקום בו הקימו המתיישבים האנגליים את מושבם הראשון בניו אינגלנד. נצפה בסלע פליימות', היכן שלפי המסורת, דרכו לראשונה, חלוצי ספינת המתיישבים "מייפלאוור", על אדמת העולם החדש.
אם הספקתם לבקר בכל האתרים האחרים, ייתכן ותרצו לבקר גם יום טיול לאי מרתה ויניארד
Martha’s Vineyard. נעלה לשיט של 45 דקות במעבורת מקייפ קוד לאי מרתה ויניארד- האי שהוא פנינה אמתית בחבל ניו אינגלנד. האי שוכן לאורך 100מיליים ( כ 160 ק"מ). האי הוא השלישי בגודלו בחוף המזרחי של ארה"ב, והגדול ביותר שאיננו מחובר ליבשה באמצעות גשרים.
באי שש עיירות, כל עיירה בעלת היסטוריה, אופי ומאפיין משלה. נוכל לצפות בבתים היסטוריים שהיו שייכים לקפטנים – מפקדי אניות, כפרי דייגים, חמישה מגדלורים קסומים. נוכל גם לראות את הקרוסלה העתיקה ביותר בכל ארצות הברית. באי אוכלוסייה קבועה של בערך 15 אלף איש, אך בקיץ מגיעים למעלה מ 75 אלף נופשים ותיירים. ללא ספק, האי מרתה וינארד הנו פנינה מיוחדת במינה.
לינה קייפ קוד

קייפ קוד בעלות נוספת
טעימות יין
מוזיאון ההיסטוריה ב PLYMOUTH
מוזיאון הלווייתנים


יום 12: קייפ קוד – בוסטון CAPE COD – BOSTON DEPARTURE

בהתאם לשעת הטיסה שלנו הביתה, נתכנן את יתרת היום. יש לקחת בחשבון את זמן הנסיעה לשדה התעופה (כשעה וחצי שעתיים כ 110 ק"מ). הגעה כשלוש וחצי שעות לפני הטיסה זמן החזרת הרכב.

יום 13: נחיתה בישראל

ניתן להוסיף ימים נוספים לפני ואחרי הטיול. ניתן להוסיף ימים בניו יורק
ניתן להתאים את המסלול לשומרי מסורת

לפרטים: 0722511902

Print Friendly, PDF & Email

תאריכי הטיול

בין החודשים אפריל – אוקטובר
מומלץ בעונת השלכת האדומה בחודשים ספטמבר – אוקטובר

מידע נוסף אודות ארה"ב ניו אינגלנד בנהיגה עצמית

ניתן להוסיף ימים נוספים לפני ואחרי הטיול. ניתן להוסיף ימים בניו יורק

מחיר הטיול כולל
מסלול מתוכנן, אפשרות לשינויים
בתי מלון, חלקם כוללים א. בקר
חוברת הדרכה בעברית
הדרכה בנושא נהיגה בארה"ב
רכב, כולל ק"מ חופשי, ביטוח תאונות וגניבה, ביטוח שמשות ומרכב תחתון, נהג נוסף
מפגש לקראת היציאה לטיול

את הטיול ניתן לקיים בין החודשים אפריל לאוקטובר,
מומלץ ביותר לבצע בחודשים ספטמבר אוקטובר בעונת השלכת האדומה

המחיר אינו כולל
טיסות, ניתן לרכוש באמצעותנו, יתומחר בנפרד
הוצ' רכב – דלק, קנסות כבישי אגרה, חניה
כניסות לאתרים שאינן כלולות במסלול
ביטוחי נסיעה, בריאות ומטען, נשמח לתת הצעה
לילות נוספים, ניתן להוסיף לטיול לילות ויעדים נוספים
כניסות לאתרים שאינן כלולות במסלול
ביטוחי נסיעה, בריאות ומטען, נשמח לתת הצעה
לילות נוספים, ניתן להוסיף לטיול לילות ויעדים נוספים

עלות לנוסע בחדר זוגי (מינימום 2 משתתפים) החל מ: $1790
עלות לנוסע בחדר לשלושה החל מ: $1330
עלות לנוסע בחדר לארבעה החל מ: $1190

רכבים:
2 – 3 מטיילים רכב מסוג שברולט מליבו או דומה, ניתן לשדרג בעלות נוספת
4 מטיילים רכב מסוג שברולט SUV – EQUINOX או דומה

דמי ביטול – שירותי הקרקע (לא כולל הטיסות)
עד 35 ימים – 0
20 – 34 ימים: $125 לנוסע
13 – 19 ימים: $325 לנוסע
5 – 12 ימים: $425 לנוסע
0 – 5 ימים: דמי ביטול מלאים

להרשמה: סטאר נסיעות 0722511902

מחיר ארה"ב ניו אינגלנד בנהיגה עצמית

13 ימים - 11 לילות אפריל - אוקטובר עלות לנוסע חדר ל 3 עלות לנוסע חדר ל 4
החל מ: $1790 החל מ: $1330 החל מ: $1190

עדיין מתלבטים? יועצי התיירות שלנו ישמחו לסייע לכם

טיולים נוספים

דילוג לתוכן