עם סיום הטיול לצביקה תודה על כל הארגון והניהול . לכל חברי הקבוצה שמחנו להכיר אתכם ונהננו אתכם יחד . תודה לכולם ושניפגש בשמחות . בביקוריכם בצפון ביתנו פתוח לכולכם . סוזי ומשה
כלי נגישות